راهیابی انیمیشن کوتاه یکی از شرکت های فناور به جشنواره liftoff.network انگلستان

 باز باران خبر/  شرکت فناور ورا گرافیک ایده گستر همکاران، یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان است که توانسته در طی ۳ سال فعالیت خود در این مرکز کسب و کار مبتنی بر ساخت نرم افزار بازی‌های واقعیت افزوده خود را راه‌اندازی نماید وآن را توسعه دهد و به تازگی انیمیشن کوتاه (روزی روزگاری در جنگل) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدرضا فلاح میری برای حضور در جشنواره فیلم‌های مستقل انگلستان پذیرفته شده است.

آقای سید رضا فلاح‌میری درباره راهیابی انیمیشن کوتاه خود به جشنواره liftoff.network انگلستان گفت: این انیمیشن ۶ دقیقه‌ای که ساخت آن ۳ ماه به طول انجامید با همکاری ۴ تن از همکارانم انجام شد و صداگذاری آن نیز به یک گروه دوبلاژ سپرده شد.

وی درباره ادامه داد: بعد از ثبت فیلمنامه در خانه سینما اقدام به اخذ مجوز ساخت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمودم که خوشبختانه توانستم مجوز ساخت و انتشار این اثر را در فضای مجازی و پخش در سینمای خانگی را بگیرم.

رضا فلاح میری درباره این فیلم گفت: داستان این انیمیشن کوتاه (روزی روزگاری در جنگل) در مورد دختر کوچکی است که در جستجوی صدایی که در شهر پیچیده، وارد ماجرایی شده و دوستان و اتفاقات جذابی را تجربه می‌کند. و این اولین کار من در این حوزه است که به این دلیل که کسب و کار ما در حوزه واقعیت مجازی نیاز به تخصص هایی همچون انیمیشن و گرافیک رایانه‌ای دارد و در اینجا تجربه ساخت انیمیشن، در توسعه کسب و کار ما بسیار اهمیت دارد.

مدیرعامل شرکت فناور ورا گرافیک ایده گستر همکاران درباره این رویداد افزود: شبکه جهانی lift-off مجموعه‌‌ای رویداد‌های نمایش زنده در سراسر جهان، ابتکارات توزیع، مراسم جوایز فصلی و یک شبکه‌ی رو به رشد و فعال از سازندگان فیلم مستقل است و به یک بستر بزرگ برای هنرمندان نوظهور تبدیل شده که شامل محتوای فیلم بلند، فیلم کوتاه، تجاری، محتوای موزیک ویدئو، انیمیشن و هنر‌های تجربی است که در مرکز استودیو‌های فیلمسازی pinewood لندن قرار دارد که فیلم‌های برتر این جشنواره در شهر‌های لندن و هالیود به نمایش گذاشته خواهند شد.

کارگردان و تهیه‌کننده این انیمیشن گفت: هدف من از ساخت این انیمیشن کسب تجربه انیمیشن‌سازی و بهره‌مند شدن از جنبه تبلیغاتی آن برای معرفی شرکت خود بوده تا با نگاه معرفی توانمندی‌های شرکت، کسب وکار خود را توسعه دهم.

سیدرضا فلاح میری، متولد ۱۳۶۱ از هنرمندان فعال شهرستان رشت در زمینه گرافیک، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه و بلند است. وی از سال ۱۳۹۷ با ایده محوری ساخت نرم افزار بازی های واقعیت افزوده در پارک علم و فناوری گیلان مستقر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21524

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: