عظمتی گزینه جدی دبیری هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان

باز باران خبر/ پس از انتخاب بهروزی فر، کوچکی نژاد و مرحبا به عنوان سه نماینده عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان اکنون شنیده های موثق حاکی از آن است که سید ولی اله عظمتی گزینه جدی دبیری این هیئت خواهد بود.

 به گزارش باز باران خبر و به نقل از حرف تازه؛ پس از انتخاب بهروزی فر، کوچکی نژاد و مرحبا به عنوان سه نماینده عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان اکنون شنیده های موثق حاکی از آن است که سید ولی اله عظمتی گزینه جدی دبیری این هیئت خواهد بود.

عظمتی که در کارنامه خود سوابق پرشماری دارد اکنون با توجه به سوابق فردی و همچنین ارتباطات نزدیک و تعامل گرایانه ای که پیش از این با خلیل بهروزی فر ، به عنوان رئیس فعلی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، داشته است به عنوان جدی ترین گزینه دبیری هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان شناخته می شود.

هرچند شاید کوچکی نژاد به دلیل حضور برخی چهره ها در حلقه یاران عظمتی، تمایل چندانی به حضور او در این سمت نداشته باشد اما باید دید آیا مخالفتی جدی با این موضوع خواهد داشت یا خیر؟!

در کارنامه عظمتی علاوه بر فرمانداری رشت، فرمانداری ماسال، معاون هماهنگ کننده سپاه گیلان، فرمانده سپاه شهرستان رشت و همچنین فرمانده سپاه شهرستان های لنگرود، لاهیجان، انزلی، آستارا و چند عنوان دیگر ثبت شده است.

وی دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار است و در انتخابات ادوار دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا حضور یافته و رقابت نزدیکی را در حوزه انتخابیه رشت رقم زده است. در دوره دهم عظمتی راهی دور دوم شد اما نتوانست در رقابت با کوچکی نژاد، حسنی و آقازاده به صندلی سبز بهارستان دست یابد. در دوره اخیر نیز وی در دور اول با اختلافی بسیار اندک نسبت به نفر سوم یعنی محمدرضا احمدی سنگری رقابت را واگذار کرد و از راهیابی به مجلس بازماند.

شایان ذکر است در دوره گذشته اکبر درزی اسلام، معاون اسبق سیاسی امنیتی استان گیلان، عهده دار مسئولیت دبیری هیئت نظارت بر انتخابات در استان بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17787

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: