راه اندازی مرکز تخصصی کارآفرینی و نوآوری و مرکز مشاوره تخصصی هدایت شغلی و کاریابی

باز باران خبر/ در واپسین روزهای سال ۹۹ با حضورجمعی از اساتید دانشگاه شهید چمران رشت و معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی فرمانداری رشت مرکز تخصصی کارآفرینی و نوآوری و مرکز تخصصی هدایت شغلی و کاریابی در مرکز دانشگاه چمران رشت افتتاح شد.
به گزارش باز باران خبر؛ در ابتدای نشست افتتاحیه ریاست دانشگاه چمران ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به نقش مهم دانشگاه فنی حرفه ای چمران در کارآفرینی جوانان اشاره و گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای چمران نسل سوم دانشگاه کارآفرین است و خوشحالیم که این دانشگاه سرآمد آموزش در دو شاخه نظری و حضوری ست و همچنین در حوزه آموزشهای مجازی نیز اساتید ما افتخار آفرینی کردند.
دکتر شمشادی در ادامه تصریح کرد؛ گیلان تنها استانی که دارای مرکز نوآوری است بوده و دانشگاه دیگر در تهران از چنین قابلیتی برخوردار است.
در ادامه مراسم مدیر موسسه کاریابی تندکار ضمن ابراز خرسندی از امضاء تفاهنامه بین موسسه کاریابی تندکار و دانشگاه چمران تصریح کرد: از زمان امضاء تفاهنامه تاکنون فارغ التحصیلانی مشغول به کار شدند و چندین وبینار آموزشی نیز برگزار و آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کارفراهم شده است.
سخندان بعدی دکتر محمد نصیری معاونت فرمانداری رشت و مدرس دانشگاه چمران رشت بود.
وی ضمن آرزوی سالی بدور از بیماری و دغدغه اضافه کرد: موضوع کارآفرینی یکی از دغدغه های بزرگ ماست و در کشورهای توسعه یافته بخش مهمی از پیشرفت خود را مرهون زحمات کار آفرینان هستند و دانشگاه ها بعنوان مجریان آموزش بسیار نقش آفرینند.‌
نصیری در ادامه اذعان داشت: متاسفانه سیستم آموزش در مدارس و دانشگاه ها یک سیستم تئوری می باشد اما دردانشگاه فنی وحرفه ای بعنوان نسل هزاره سوم نسل جدید آموزش های فنی وپرورش تکنسین و متخصص را برابر با ماموریت ها و رسالت های سازمانی برعهده دارد.

گفتنی است در بخش پایانی این جلسه از خانمها طاهره خیرخواه، ریتا شکوری، مرضیه قویدل و اقایان محمد نصیری، میر بهاری، اکبر مویدی، فخر موسوی و معصوم نژاد بعنوان سرآمدان آموزش دانشگاه فنی و حرفه ای چمران با اهدای هدایا و لوح تقدیر قدردانی شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19065

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: