خانه های هلال جمعیت هلال احمر پشتوانه و آرامش خاطر مردم در مقابله با حوادث

نماینده مردم شریف رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولین خانه های هلال با بیان این مطلب گفت : راه اندازی خانه های هلال نقشه بسیار ارزنده جهت تقویت آمادگی مردم در برابر حوادث و سوانح می باشد .
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان اسدالله عباسی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان جمعیت هلال احمر  در حوادث اخیر گفت : جمعیت هلال احمر در کمک به سیل زدگان نقش موثر و مطلوبی داشت که هلال احمر گیلان نیز زحمات قابل تقدیری با حضور و کمک رسانی به مناطق آسیب دیده ایفا کرد .
نماینده مردم رودسر و املش افزود : مسئولین  منطقه با همدلی و همراهی و  بسیج امکانات  در خانه های هلال  می توانند در مدت زمانی کوتاه سبب افزایش آمادگی و آموزش امدادی مردم  جهت مواجهه درست با حوادث شده و از خسارات ناشی از آن  بکاهند .
وی با بیان اینکه در حوادث نمی توان منتظر رسیدن نیروهای امدادی از مرکز شد گفت : با تقویت و تجهیز خانه های هلال و آموزش مردم  سبب تسریع در امداد رسانی و ارایه خدمات مطلوب می شود که مستلزم همراهی و همکاری نهادها و سازمانهای ذیربط جهت تجهیز  امکانات لازم می باشد .
عباسی در پایان ضمن اعلام حمایت  همه جانبه در جهت تقویت خانه های هلال خواستار  همکاری و همراهی تمامی مسئولین به ویژه دهیاریها  جهت آموزش موثر و تربیت نیروهای متخصص در خانه های هلال شد .
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1312

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: