طرح المان شهری هیات پزشکی ورزشی گیلان در خیابان نامجو رشت

 

باز باران خبر/ طرح المان شهری هیات پزشکی ورزشی گیلان در خیابان‌نامجو رشت مقابل این هیات به شهردار منطقه ۴ رشت ارائه گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان در دیدار سید محمد ساده روح شهردار منطقه چهار رشت و مجید عزیزی عضو شورای شهر رشت با رییس هیأت پزشکی ورزشی استان، مبنی بر طرح المان شهری با رویکرد پزشکی ورزشی و شهروندی مقابل این هیات ارائه شد.

دکتر صادقی رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان با قدردانی از زحمات شهردار منطقه ۴ و اعضای شورای شهر رشت نسبت به تعریض و بهسازی پیاده روی درب ورودی هیات پزشکی ورزشی اظهار داشت: برنامه های متنوعی در جهت خدمت به آحاد جامعه بویژه ورزشکاران شهر رشت و استان تدارک دیده شده است که نیازمند حمایت و توجه بیشتر مدیران می باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری و حمایت شورای شهر بویژه آقای مجید عزیزی و شهردار پر تلاش منطقه ۴ رشت ، برنامه هایی که تاکنون این هیات به جامعه هدف ارائه کرده را تشریح کرد.

در این جلسه مجید عزیزی عضو شورای شهر رشت نیز با تاکید بر لزوم همکاری شورا و شهرداری با هیات پزشکی ورزشی برای پیشبرد اهداف پیش رو  خواستار همکاری دو جانبه مدیریت شهری و هیات پزشکی ورزشی مبنی بر استفاده از خدمات هیات پزشکی ورزشی استان شد.

گفتنی است، طرح پیشنهادی این هیات برای نصب المان شهری با محوریت پزشکی ورزشی و شهروندی مورد استقبال شهردار منطقه ۴ رشت قرار گرفته و در ادامه ساده روح و عزیزی از هیات پزشکی ورزشی گیلان بازدید کرده و از زحمات و خدمت دهی این هیات تقدیر و تشکر کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35596

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: