بی لیاقتی مسئولین بلای جان مردم شده است

 مجلس نه تنها از کشور بلکه از دنیا عقب است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی نشستی با اصحاب رسانه، خبرنگاران را  پرچم داران واقعی خط مقدم اطلاع رسانی جامعه و کشوردانست و گفت: خبرنگاران پیام رسانانی هستند که می توانند موقعیتهای اجتماعی را به سمع و نظر  مردم برسانند و با در نظر گرفتن حق و حقیقت، دفاع از مظلوم، تاختن بر ظالم، روشنگری اجتماعی، بالا بردن فکر و اندیشه مردم، تبیین اندیشه های سالم و بکر، راهگشای همه موانع و مشکلات جامعه باشند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، حسین رضاپور گفت: اگر مسئول یا  نماینده ای قولی به مردم داد وعمل نکرد و یا اگر رای گرفت و پای رای خود نماند و با اغواگری در انتخابات فسادی را ایجاد کرد ، باید متفاوت از آن افراد در صحنه حاضر باشیم تا انتخابات و خدمت صادقانه را به مردم نشان بدهیم.

وی ناهنجاری های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را نتیجه عدم مدیریت انقلابی دانست وافزود : ما یک جامعه انقلابی هستیم و در یک جامعه انقلابی، باید مدیریت جهادی  باشد و تا زمانی که این مهم اصلاح نشود این مشکلات باقی خواهد ماند.

دبیر کل جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر با تاکید بر ظرفیتهای استان گیلان گفت : استان گیلان استان اقتصادی گردشگری ، کشاورزی ، صنایع تبدیلی و صنعتی، همراه با آب هوایی دل انگیزاست که متاسفانه با توجه به همه این نعمتها از آن استفاده نمی شود که نشان ازعدم لیاقت ، تعهد و شایستگی ها دارد!

وی با گلایه از وضعیت گردشگری موجود آن هم با وجود پتانسیل های گردشگری استان گیلان گفت: چگونه نمی توانیم وضعیت گردشگری استان را به گونه ای بسازیم که حداقل گردشگران داخلی دعوت شوند تا ظرفیت استان در زمینه اشتغال ، تولید ، بهره وری و اقتصاد پر رونق گردد و اگر در حال حاضر از این ظرفیتها استفاده نمی شود نیازمند مدیری موفق و کارآمد است که  نداریم و کارآمدها در گوشه و کنار هستند.

این کاندید انتخاباتی با بیان اینکه مجلس نه تنها در راس امور نیست بلکه در جریان امور هم نیست ، اذعان داشت: اگر امروز مجلس در راس امور نیست و در جریان مسائل قرار ندارد حتما نگاهش امام گونه نبوده است زیرا راس امور بودن  تعریف دارد، وقتی نماینده ای به مجلس راه پیدا می کند باید ببنید برای حل مشکلات مردم و جامعه چه قانونی و برای چه هدفی باید وضع شود.

وی با تاکید براینکه  امروز مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی دست و پا می زنند، گفت: متاسفانه امروز در بین مردم دغدغه های بسیار زیادی وجود دارد که مجلس  به آن بی توجه است، چه در وضع قوانین و موضع گیریهای سیاسی، چه در برنامه های مربوط به امور کشور که باید از خود اقتدار و بی طرفی  نشان بدهند خود  را ظاهر نمی کند و این کام مردم را تلخ کرده است. مردم امروزدر سخت ترین شرایط اقتصادی دست و پا می زنند و مجلس به راحتی از این مشکلات گذر می کند. البته این شامل همه نمایندگان نمی شود اما درصد زیادی نسبت به دغدغه های مردم، اشتغال، تولید و وظیفه ای که در شان مجلس باشد، بی توجه بوده اند.

رضاپور اذعان داشت : اگر نمایندگان مجلس پیام مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال، اقتصاد مقاومتی و تولید را در سرلوحه امور قرار می دادند و قانون وضع می کردند و نظارت درست بر قانون داشتند خیلی از مشکلات امروز کشور وجود نداشت ولی متاسفانه مجلس مسیری که در شان نظام اسلامی است را طی نکرد و در پراکندگی قرار گرفت و موقعیت و برنامه های خود را صرف برنامه های  بی هدف قرار داد.

دبیر کل جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر با تاکید بر اینکه  نمایندگان مجلس باید بدانند که نماینده مردم هستند نه نظام ،اذعان داشت: نمایندگان نه تنها نماینده نظام نیستند بلکه نماینده دولت هم نیستند و تنها، نماینده مردم هستند. آن هم مردمی که همیشه در تمام صحنه های حساس حامی و همراه نظام بودند .

وی با انتقاد از سودهای کلان بانکها اظهار داشت: نباید در کشور ما و در نظام اسلامی،  بانکها سودهای کلان بگیرند آن هم فقط برای حفظ منافع پولی و مالی یک مشت آدمهایی که نه در تولید مشارکت دارند نه در  اشتغال .

رضاپور شعار خود را اقتصاد،  تولید ، کارآفرینی و اشتغال خواند و افزود:  اقتصاد کشور درست شدنی ست و تنها نیاز به کمی همت و پایمردی دارد تا اقتصاد ایران قوی شود. امروز لبه تیغ دشمن در اقتصاد ایران هست و ما می توانیم آن را برداریم آن هم با وضع قوانین درست، روانسازی در جریان امور اقتصاد ایران و حذف اشکالاتی همچون سودهای کلان بانکی که آفت  بسیار بزرگی است و حوره ایست برای اقتصاد کشور که باید برطرف نماییم.

وی با بیان اینکه مردم تمایلی به جناح بازی و پدرخواندگی ندارند گفت:مردم دنبال کسانی هستند که از جنس آنها و در سختی ها و مشکلات در کنار آنها باشند.

فامیل بازی و پدر خواندگی را کنار بگذاریم و به دنبال شایسته سالاری برویم

رضاپور ادامه داد: زمانش رسیده که فامیل بازی و پدر خواندگی را کنار بگذاریم و به دنبال شایسته سالاری برویم و بررسی کنیم ، نمایندگانی که خود را کاندید کرده اند آیا دارای طرح، برنامه عملی و هدف مشخصی هستند یا خیر؟ اگر بررسی و انتخاب درستی داشته ایم پس چرا همیشه بودجه ما ته صف است؟ اگر بودجه نداریم چگونه میلیاردها تومان دزدیده می شود و تا زمانی که از کشور خارج نشده صدایش هم در نمی آید .

 چه بلاهایی که بعضی از مسئولین از خدا بی خبر برسر تولیدکنندگان نیاورده اند

دبیر کل جمعیت اندیشه ورزان ایثارگربصیر با تاکید بر اینکه آنهایی  که پست های کشور را بر اساس بی لیاقتی ها اشغال کرده اند باید کنار بروند تا افراد با لیاقت و نخبه ای که در گوشه و کنار قرار گرفته اند برمسند ریاست قرار بگیرند افزود: ما سرمایه گذاران زیاد و ارزشمندی داریم اما شاهد ناله هایی هستیم که غالبا تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سر می دهند و چه بلاهایی که بعضی از این مسئولین از خدا بی خبر برسراین تولیدکنندگان نیاورده اند و براساس فامیل بازی، رابطه، بر اساس بی لیاقتی و عدم شایستگی بلای جان این مردم و کشور شده اند.

حسین رضاپور در خاتمه ضمن اعلام آمادگی برای خدمت به مردم گفت: من برای پست و پول نیامده ام و صادقانه سوگند یاد می کنم که برای خدمت آمده ام و تا کنون در هر سمتی هم که بوده ام در سلامت کامل زندگی کرده و همیشه هم مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته ام و تمام تلاشم را خواهم کرد تا برای یکبار هم که شده، مردم حلاوت نماینده ای که صادقانه برای رفاه حال آنان قدم برمی دارد را بچشند.

ریحانه خوشحال

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7569

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: