برگزاری آیین تحلیف داوران و میانجی گران در استان گیلان

 

باز باران خبر/ دومین مراسم تحلیف و اعطای پروانه حرفه ای داوران با حضورمعاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف و تعدادی از معاونین قضایی رئیس کل دادگستری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، دومین مراسم تحلیف و اعطای پروانه حرفه ای داوران با حضورحجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف و تعدادی از معاونین قضایی رئیس کل دادگستری برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف با اشاره به اینکه نهاد داوری به منظور کاهش مراجعات مردم به دادگستری ها و واگذاری امر داوری به خود مردم در راستای اجرای برنامه عملیاتی قوه قضائیه تاسیس شده است اظهار داشت: ترویج صلح و سازش با استفاده از ظرفیت قانونی با عنوان داوری یکی از راهکارهایی است که می تواند دستگاه قضا را در پیشبرد سند تحول به سمت تعالی سوق دهد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در این مراسم برای ۲۶ نفر پروانه داوری صادر شده است که شامل ۶ پروانه تخصصی و ۲۰ پروانه داوری عمومی می باشد و این افراد پس از ثبت نام و برگزاری آزمون و مصاحبه علمی و گذراندن مراحل گزینش انتخاب شده اند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم داوران با ضمن ادای سوگند در پیشگاه قرآن کریم و قرائت سوگند نامه داوری، به طور رسمی کار خود را آغاز کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35488

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: