مدیران روابط عمومی قوه قضائیه باید با به کارگیری هنر، مهارت و دانش در تبیین دستاورد های دستگاه قضایی تلاش نمایند

 

باز باران خبر/نشست مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه دستگاه قضایی در استان گیلان با رئیس کل دادگستری گیلان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه دستگاه قضایی در استان گیلان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تبریک دهه کرامت و قدردانی از مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه دستگاه قضایی تصریح کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب گسترش اطلاع رسانی اقدامات سازمان ها در جامعه است که این امر مهم بر عهده مدیران روابط عمومی هاست.

 

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید رابطه تنگاتنگی با مردم داشته باشند اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی باید همچنین با مدیران مسئول نشریات، خبرگزاری ها، جرائد و اصحاب رسانه ارتباط نزدیک داشته و اقدامات و عملکرد های سازمان خود را در جامعه منعکس نمایند.

 

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: رسانه های معاند غالبا از خلا اطلاع رسانی اقدامات موثر صورت گرفته در کشور استفاده کرده و نقائص و کمبودها را درجامعه پررنگ کرده تا با خبر های کذب، پیشرفت های کشور را کم رنگ نمایند.

 

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی، اقناع، اعتماد سازی و تعامل مستمر با جامعه از وظایف روابط عمومی هاست خاطر نشان کرد: مدیران روابط عمومی قوه قضائیه باید با به کارگیری هنر، مهارت و دانش در تبیین دستاورد های دستگاه قضایی تلاش نمایند.

 

این مقام ارشد قضایی تحول و تعالی به سمت بالا را شعار قوه قضائیه عنوان نمود و تصریح کرد: ارتباط مستمر و چهره به چهره با مردم مانند حضور در مساجد و برگزاری میزهای خدمت و پاسخگویی به مشکلات مردم می تواند نقش به سزایی در افزایش اعتماد و رضایت مردم داشته و خشنودی خدای متعال را نیز فراهم نماید.

 

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه دستگاه قضایی در استان گیلان تقدیر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35602

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: