فرماندار شهرستان ماسال: شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم، حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند

 

بازباران خبر – سرویس گزارش: طی مراسمی به همت فرمانداری و بخشداران ماسال و‌ شاندرمن و با حضور مهندس حامد گیل چالانی فرماندار، معاونت فرمانداری، مهندس اسماعیل نژاد بخشدار شاندرمن، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی بخش شاندرمن، مهندس‌اکبر‌کوهی‌بخشدار مرکزی ‌ماسال، مهندس محمد عرفانی ‌سرپرست شهرداری شاندرمن، مهندس‌فخرالدین شیرین نیا رئیس شورای اسلامی شهر شاندرمن، قربانی رئیس شورای بخش شاندرمن و دیگر مسؤولین شهرستان ماسال و بخش شاندرمن از شورا‌های نمونه شهر و روستا های شاندرمن ‌تجلیل شد.   دراین مراسم فرماندار ماسال شوراها را محور مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از جنس بی بدیل مردم در عرصه آبادانی شهر و روستا دانست و با بیان اینکه شوراها یکی از اصل های ترقی قانون اساسی می‌باشند که در آیات قرآن کریم نیز به آن اشاره شده گفت: شوراها تمثیلی از احترام و اکرام به شخصیت و هویت مردم عزیز، نمادی که از مشورت در تصمیم گیری و صلابت در اجرای می باشند و جامعه را به سوی کمال و سعادت سوق ‌می‌دهند و توسعه و بالندگی جامعه در شهرها و‌ روستاها را به وجود می آورند، می‌باشند.

وی اضافه کرد: با تشکیل شوراها عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمده و فرایند واگذاری امور مردم و نقش آفرینی ‌آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه که در آن زندگی می کنند عینیت یافت.

فرماندار ماسال همچنین به وظایف قانونمداری شوراها اشاره و اظهار داشت: شوراها با تعامل و دلسوزی و ‌همکاری دستگاه های مربوط گامی مؤثر در جهت رفع مشکلات مردم خواهند داشت و با همراهی مردم با مسؤولین و شوراها خدمت خالصانه این تلاشگران‌در عرصه های مختلف اجتماعی و در جهت خدمت رسانی صادقانه روز به روز بیشتر می‌شود.       در‌ این‌ مراسم مهندس فخرالدین شیرین نیا رئیس شورای شهر شاندرمن نیز روز شوراها را گرامیداشت و ضمن خلاصه‌ای از عملکرد شهرداری و‌اعضای شورای اسلامی شهر شاندرمن درخصوص پاره‌ای ازمشکلات که‌ پسماند زباله از مهمترین آنها بودگفت:متاسفانه با جمع آوری سطل‌های زباله در روستاهای شاندرمن و انتقال آن به سطح شهر مشکلات و معضلاتی را برای شهروندان به وجود آورده‌است.   شیرین نیا از مسؤولین امر خواست تا‌ تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود.

وی همچنین گفت: باتوجه به‌ اینکه‌ شهرداری شاندرمن با‌ کمبود ماشین آلات حمل زباله مواجع است باید تمهیدات لازم جهت رفع پسماند زباله که از دغدغه‌های به حق مردم است گرفته شود.

رئیس شورای شهر شاندرمن بابیان اینکه شوراها نمایندگان مردم و منتخبین آنها هستند افزود: متأسفانه کیفیت و ساعات پخت نان در شهر شاندرمن از دیگر خواسته‌های به حق مردم است که با تصمیمات و‌نظارت بیشتر مسؤولین امر نیز مرتفع خواهد شد.

قربانی رئیس شورای‌بخش شاندرمن نیز در این مراسم مردم را ولی نعمت مسؤولین خواند و‌ افزود: شوراها با ارتباط صمیمانه و دلسوزانه با مردم در پیشبرد عمران و آبادانی شهر و‌روستاها گام بردارند.

وی همچنین به مشکلات روستاهای بخش شاندرمن اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات روستاهای شاندرمن ضعف برق است‌ و با توجه به اینکه به فصل گرما نزدیک می‌شویم باید‌ در این‌ خصوص‌تمهیداتی صورت‌بگیرد. وی به روستای شیخ نشین اشاره کرد و‌ گفت: متاسفانه با پیگیری های شورا و دهیاری این روستا برای‌نصب ترانس ضعف برق تاکنون موفق نبودیم واز مسؤولین خواستار همکاری بیش از‌ پیش را‌داریم.

گقتنی است: در‌ پایان‌ مراسم‌ از‌ رئیس شورای شهر شاندرمن شیرین نیا و‌ اعضای شورای اسلامی روستای ساهمرد، اسطلخ زیر و چت بن بخش شاندرمن توسط فرمانداری تجلیل به‌عمل آمد.

گزارش : مریم زارع درخشان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35370

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: