برگزاری نخستین دوره آموزشی تجربه نگاری محیط زیست برای اصحاب رسانه گیلان

باز باران خبر/ مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزشی تجربه نگاری محیط زیست برای اصحاب رسانه گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ میلاد ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار داشت : این دوره آموزشی در سه مرحله و با همکاری اداره کل محیط زیست گیلان و پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی و با حضور اساتید حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست این دوره آموزشی در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ادامه داد: سرفصل های دوره آموزشی تجربه نگاری محیط زیست شامل ” محیط زیست دغدغه عمومی ” ، “حقوق محیط زیست ” ، “تنوع زیستی در ایران با تاکید بر گیلان ” ، ” تالاب انزلی ، ظرفیت و آسیب ها ” ، ” آلودگی و نابودی آب و خاک و راهکارها ” و ” مشارکت مردمی در برطرف کردن مسائل زیست محیطی ” خواهد بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان با اشاره به چگونگی ثبت‌نام اصحاب رسانه در دوره آموزشی تجربه نگاری محیط زیست عنوان کرد: خبرنگارانی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند می توانند حداکثر تا روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه با ارسال نام و نام خانوادگی ، کد ملی و نام رسانه به شماره پیامکی ۳۰۰۰۵۰۶۳ نام نویسی کرده و در این دوره آموزشی شرکت کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28710

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: