دولت عملکرد قابل قبولی در برنامه‌های اقتصادی ندارد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی عملکرد قابل قبولی در برنامه‌های اقتصادی ندارد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از تسنیم، سیدعلی آقازاده در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امیدواریم نهاد انقلابی و شجره طیبه بسیج برای خدمت به نظام اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب تداوم پیدا کرده و در خدمت جبهه اسلامی باشد. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر دولت و افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی یک سال اخیر به مسئولان حوزه اقتصادی تأکید کردند که دولت تنها به حامل‌های انرژی وابسته نباشد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام دولت آرامش جامعه را به‌هم زده است خاطرنشان کرد: مسئولان می‌بایست ثبات و آرامش موجود در جامعه را حتی با وجود تحریم‌ها حفظ می‌کردند، اما دولت با این اقدام خود موجب افزایش قیمت‌ها و نگرانی مردم شد. 

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان افزایش یکباره قیمت بنزین را عامل بی‌اعتمادی مردم به دولت دانست و بیان کرد: دولت فعلی در اجرای طرح‌های اقتصادی خود عملکرد قابل قبولی ندارد و افزایش قیمت بنزین و گرانی‌ها نیز اعتماد مردم از دولت را سلب کرده است.

آقازاده گرانی‌ها را ناشی از ضعف مدیریت دولت دانست و عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردند که مسئولان نباید اجازه دهند قیمت‌ها افزایش پیدا کند و مردم دچار سختی شوند.

وی با تأکید بر اینکه ملت اجازه نمی‌دهند دشمنان از ضعف‌های موجود در کشور سوءاستفاده کنند افزود: از مسئولان فعلی انتظاری نمی‌رود که بخواهند قیمت‌ها را کنترل کنند اما مردم می‌توانند در خرید اجناس مدیریت داشته باشند تا جامعه دچار التهاب نشود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عملکرد مسئولان استان گیلان را ضعیف‌تر از دولت ارزیابی کرد و گفت: نرخ قیمت‌ها در بخش‌های اقتصادی مانند کشاورزی، صنعت و بازرگانی نشان‌دهنده اوضاع نامساعد این استان است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5406

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: