خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخاری برای جامعه هستند و مسئولان باید سیره نبوی را در رسیدگی به خانواده ایثارگران مورد توجه قرار دهند

 

باز باران خبر/جلسه دیدار وگفتگوی اختصاصی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تعدادی از جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدای کارکنان دادگستری استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، جلسه دیدار وگفتگوی اختصاصی حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تعدادی از جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدای کارکنان دادگستری استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به جایگاه و اهمیت مقام شهدا و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثاگران و جانبازان اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخاری برای جامعه هستند و مسئولان باید سیره پیامبر اکرم( صل الله و علیه و آله) را در رسیدگی به خانواده ایثارگران مورد توجه قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه قدر شناسی با مطالبه گری منافاتی ندارد گفت: اگر ایثارگران مطالباتی از حاکمیت داشته باشند باید با الگو قرار دادن سیره نبوی به مشکلات و آسیب های این قشر اهتمام جدی صورت گیرد.

 

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری باید در سلامت جامعه اثر گذار باشد افزود: خدمت بی منت و صادقانه به مردم از اهداف انقلاب و شهدا بوده که باید امروز به عنوان شاخص و معیار مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در پایان شرکت در انتخابات را وظیفه کنونی و اولویت اول هر شهروندی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: باید در راستای تحصیل رضایت و خشنودی خداوند متعال و شهدای گرانقدر اسلام از تمام فرصت ها برای تبلیغ و بالا بردن مشارکت در انتخابات بهره برد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35862

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: