هم افزایی سازمانی برای زیباسازی پیشخوان و بلوار دسترسی ایستگاه راه آهن رشت

باز باران خبر/ در دیدار علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت با غلامحسین ولدی مدیرکل و معاونان اداره کل راه آهن شمال ۲ بر اهمیت هم افزایی سازمانی برای زیبا سازی پیشخوان و بلوار دسترسی ایستگاه راه آهن رشت تاکید شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال ۲، غلامحسین ولدی در این جلسه که ظهر امروز در ایستگاه راه آهن رشت برگزار شد، اظهار داشت: ایستگاه راه آهن رشت پیشخوان شهرستان رشت برای مسافران حوزه ریلی به شمار می رود و به همین خاطر در راه آهن اراده استواری برای ارتقاء جلوه زیبای ایستگاه و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و تجار وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایستگاه راه آهن رشت جز ایستگاه های درجه یک شبکه ریلی محسوب می شود، افزود: تحقق چنین امر مهمی در سایه هم افزایی سازمانی محقق و تسهیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه لوکس ترین و بهترین سالن های مسافری از قبیل فدک و پنج ستاره زندگی در مسیر رشت _ مشهد تردد می کنند، بیان کرد: با توجه به مراجعه تعداد زیادی مسافر و توریست به ایستگاه راه آهن رشت در سال، به همین خاطر زیباسازی پیشخوان و مسیر دسترسی ایستگاه برای تکریم مشتری و جذب گردشگر حائز اهمیت است.

مدیرکل با اشاره به استقبال خوب مردم استان گیلان از راه آهن، تصریح کرد: اقدامات اثربخشی در زمینه فرهنگ سازی ایمنی به ویژه کاهش ورود احشام به حریم راه آهن صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مسیر ریلی استان گیلان یکی از زیباترین مسیر های ریلی است و از حیث گردشگری ظرفیت مهمی محسوب می شود.

علی فتح اللهی نیز در این نشست اظهار کرد: بررسی آمار جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی نشان از استقبال مردم استان گیلان از این شیوه حمل و نقل دارد.

وی اضافه کرد: مشاغل راه آهن به نوعی شغل پرمخاطره و امنیتی محسوب می شود به خاطر اینکه مستقیما با ایمنی و جان مردم در ارتباط است.

فرماندار رشت گفت: در مدت زمان کمی که از افتتاح راه آهن شمال ۲ می گذرد استقبال خوب و چشمگیری از این مد حمل و نقلی صورت گرفته، بنابراین باید به توسعه زیرساخت های راه آهن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید با از بین رفتن بیماری کرونا استقبال مردم از راه آهن بیشتر خواهد شد.

فتح اللهی خاطرنشان کرد: مزیت‌های راه آهن در بحث حمل و نقل ایمن و کم خطر و همچنین راحت بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: بایستی با فرهنگ سازی در بین مردم به توسعه هر چه بیشتر حمل و نقل ریلی کمک کرده تا شاهد پویایی این صنعت و شکوفایی اقتصادی در سطح استان باشیم.

فرماندار رشت با اشاره به برخی از مشکلات ایستگاه راه آهن رشت، اظهار داشت: مشکلات مربوط به ایستگاه راه آهن رشت طی نشستی با حضور مسئولان ذیربط، بررسی و پیگیری خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19966

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: