کارگاه رایگان روزنامه نگاری ورزشی در شهر ملوان ها برگزار می شود

کارگاه رایگان بازآموزی روزنامه‌نگاری ورزشی، با حضور برترین فعالان رسانه ای کشور به مدت دو روز در روزهای پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ مهرماه در بندر انزلی برگزار می شود.

این دوره آموزشی به منظور آشناکردن خبرنگاران و عکاسان ورزشی با شیوه‌های نوین فعالیت رسانه ای در این دو حوزه تشکیل می شود.

پژمان راهبر (سردبیر وبسایت ورزش سه)، مهدی هژبری (سردبیر روزنامه خبر ورزشی) و فرشاد عباسی (عکاس ورزشی) مدرسان این دوره آموزشی فشرده خواهند بود.

این دوره آموزشی دو روزه، در مجتمع فرهنگی بندر انزلی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این دوره با مباحثی همچون خبرنویسی، هنر مصاحبه، گزارش خبری، تحلیل و سوژه‌یابی، هنر تیتر زدن، عکاسی خبری و خبرنگاری مستند در رسانه‌های جدید آشنا می شوند.

لازم به ذکر است شرکت در این کارگاه رایگان بوده و شرکت‌کنندگان از میان متقاضیان بالای ۱۵ سال دارای تجربه حداقلی در این زمینه، بعد از ارائه مشخصات فردی، شماره تماس و رزومه‌ی فرهنگی-ورزشی تا تاریخ ۲۲ مهرماه به نشانی kalagan.sports@gmail.com می توانند در این دوره بازآموزی حضور پیدا کنند.

به گفته تاریخ شناسان شهر ساحلی بندر انزلی جزو اولین شهرهایی است که به  ورزش فوتبال روی آورده‌است.  باشگاه ملوان  سال ۱۳۴۸ با نام باشگاه نیروی دریایی بندر پهلوی، با حمایت ناوبان کریم رستگاری راد و با مربیگری بهمن صالح نیا، که بازیکن این تیم نیز بود، تأسیس شد.

این تیم که کار خود را از مسابقات دانش آموزی کشور و مسابقات استانی شروع کرده بود طی مدت کوتاهی پا به عرصه لیگ دسته اول کشور گذاشت و از همان ابتدا با ارائهٔ بازی‌های زیبا و کسب نتایج شایسته، توجه همگان را به خود جلب نمود. ملوان از سال ۵۲ در لیگ ایران حاضر بود .

ملوان تا سال ۸۰ بهترین تیم شهرستانی تاریخ لیگ ایران بوده‌است. گرچه بعد از آن سپاهان و فولاد ملوان را به پله سوم سکوی افتخار شهرستانی‌ها بردند اما هنوز ملوان با کسب سه عنوان قهرمانی در جام حذفی کشور و چهار نایب قهرمانی، دو مرتبه حضور در بازیهای آسیایی و کسب عناوین متعدد بهترین شهرستانی در لیگ ایران و در جام تخت جمشید صاحب رکوردی قابل توجه در تاریخ فوتبال کشور است.

علاوه بر فوتبال شهرستان انزلی در سایر ورزش ها از جمله  قایقرانی و ورزش های رزمی نیز قهرمانان بسیاری را تربیت کرده است.

گفتنی است شهرستان انزلی با حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت ۱۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف دارد و ورزش به ویژه فوتبال با زندگی مردم این دیار آمیخته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4300

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: