هیس مدرسین انتقاد نمی کنند!

انتخابات یا به طور صحیح انتصاب کاندیدای هیات فوتبال چندی دیگر برگزار می گردد و قطع به یقین رییس از پیش مهندسی شده هیات فوتبال مشخص و تثبیت می‌شود! به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ فوتبال که با عنوان مدرس در خدمت فدراسیون فوتبال( و نه متاسفانه هیات فوتبال) شاید باید مثل خیلی از عزیزان  سکوت کنم و منتظر روز موعود بنشینم و احتمالا شاهد موفقیت از پیش تعیین شده رییس الوزراء بوده و مثل ۸ سال گذشته که شاهد کاستی های گروهی و فردی برای شخص خودم بودم ، باشم!

واقعیت امر این هست که بنا نداشتم در مورد این مقوله چیزی بنویسم، چون به این باور رسیدم که نرود میخ آهنین در سنگ! و خرج کردن انرژی از خودم جز خستگی و ملال عاید دیگری برایم ندارد!

اما مصاحبه رییس فعلی هیات فوتبال به نوعی توهین به امثال بنده بوده که در این چند سال منتقد مثبت و منفی این هیات بودیم ( بماند که یک آدم فرصت طلب که از قضا مدرس یک تشکیلات هم باشد به نظر نباید وارد چنین فضایی شود ‌و بهتر هست یا تعریف کند و یا سکوت! که البته خوشبختانه این در وجود بنده نیست)!

به هر صورت جناب الماسخاله فرمودند کسانی که از هیات انتقاد میکنند ناآگاه هستند! عجبا!

 ایشون فرمودند که چه کسی بهتر از ایشون! عجبا!

ایشون فرمودند که بهترین عملکرد را طی ۸ سال حضور مستقیم و قریب ۱۴ سال حضور مستمر داشتند! عجبا ( دوره کامل ریاست جمهوری ۸ سال هست و  ۸ سال پایان کار هست و قضاوت مردم!

نمیدانم دوستانی که در کنار وی هستند مثل بنده بدون در نظر گرفتن عافیت آتی واقعیت های موجود در جناب الماسخاله را به وی گوشزد می کنند یا خیر؟! که اگر چنین باشد قطع به یقین چنین مصاحبه ای از ایشون با این حجم از اشکال در خروجی های رسانه ها درج نمیشد!

برادر بزرگم؛ جناب الماسخاله! بدون در نظر گرفتن موقعیت فعلی خودم و شما بنا دارم گریزی داشته باشیم به ۸ سال گذشته و دقیقا زمانی که شما قرار بود برای اولین بار به عنوان رییس هیات فوتبال انتخاب شوید که البته انتصاب شدید! یادتان که نرفت؟! شما در آن رو بدون داشتن حتی یک رقیب و فقط با چند صندلی خالی رقابت کردید و توانستید به این صندلی مهم برسید از مهم بودن این صندلی برایتان نمی نویسم چون خودتان با پوست و گوشت به این مهم پی بردید وگرنه با این رزومه ۸ ساله باز  به دنبال رسیدن به این صندلی نبودید!

به نظرتان آن روز شخص الماسخاله با داشتن توانمندی به این پست رسید یا پشتگرمی بزرگ و قابل احترامی بنام سپاه پاسداران کشورمان تمام قد از شما حمایت کرد؟! ( یاد جمله بنیانگذار و آرشیتکت جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی افتادم که میفرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود) که البته در اینجا میشد گفت اگر سپاه نبود الماسخاله هم رییس هیات فوتبال نبود!

۸ سال زمان مناسبی هست که یک مدیر بتواند استراتژی های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت خود را اجرایی کند! آیا شما به اهداف خود در استراتژی های تعریف شده رسیدید؟ ( البته اگر استراتژی تعریف کرده بودید و اگر چنین هست لطفا در همین رسانه های استان اعلام کنید)

برادر بزرگم، جناب الماسخاله! در مصاحبه اخیرتان غالب رقبای خود را با کلام تحقیر کردید! چرا؟! چون باز هم این اطمینان به شما داده شده که شما انتصاب میشوید یا از روی غروری هست که طی این ۸ سال به دست آوردید؟!

 فرمودید که از عملکرد کل مجموعه خود رضایت دارید، واقعا؟!

بیاییم یکی یکی کمیته های شما را مورد نقد قرار دهیم و از کمیته جوانان شروع کنیم در ۸ سالی که شما حضور دارید با ۸ سال قبلش که عمدتا مرحوم شاملی و در مقطعی آقای قاسمی حضور داشتند؛ تعداد دعوت شده ها به تیم های ملی جوانان، نوجوانان و نونهالان در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان چقدر تفاوت می بینید و اصولا آیا تفاوت می بینید؟!

کمیته آموزش چه؟ چقدر به کار این کمیته اشراف داشتید ( حداقل ۴ بار با شما در مورد ارزیابی شخص خودم در برگزاری کلاس های مربیگری تماس گرفتم و حتی خواهش کردم! آیا برای یکبار بنده را که در استان گیلان به عنوان مدرس کار کردم مورد ارزیابی قرار دادید!

روند حضور و عدم حضور مربیان در کورس های متفاوت چقدر از فیلتر شما گذشت ( ۱۴ سال رییس این کمیته دوست و برادر بزرگم استاد رجبی نیا هست، چقدر ایشون توسط شما ارزیابی شد!؟)

کمیته داوران شما چقدر قوی عمل کرد( در این چند سال حق داوران جوان این استان در داخل و خارج استان چقدر ستانده شد؟) و اصولا چند داور نخبه به فوتبال کشور معرفی کردیم؟ داور جوانی که در عین شایستگی از دنیای داوری خداحافظی کرد چقدر مورد حمایت شما قرار گرفت؟!

در این سالها در زمین استادیوم فوتبال آموزش فوتبال برای نونهالان گذاشتید که تخلف آشکار بوده ( ولو اینکه هیات های دیگه چنین تخلفی انجام می دادند) چون وظیفه شما در هیات آموزش فوتبال نبوده، آیا بوده یا بنده اشتباه میکنم ( البته برای بخش ها و شهرهای کوچک که هیچ باشگاهی توان چنین کاری نداشته باشد وظیفه هییت برگزاری چنین کلاس هایی هست اینکارتان باعث شد باشگاههای سازنده ای مثل نصر رشت عطای کار کردن در این رده را به لقایش ببخشد و مسئول این انحلال شخص شما هستید بزرگوار!!

 اوضاع کمیته فوتبال ساحلی چطور است؟

حرف بسیار هست و حوصله مخاطب محدود و این نوشته ها صرفا به این خاطر بوده که به موقعیت خویش غره نشویم و هیچ صندلی برای هیچ فردی ابدی نبوده و نیست و برای ۴ سال پیش رو بیش از اینکه در دفتر کارمان بنشینیم و فکر کنیم قوی عمل می کنیم ، چشم های مان را بشوریم و طوری دیگر ببینیم که نشستن بر روی صندلی هیات فوتبال شاید در قیامت ما را رودرروی ۲۰۰ هزار مدعی قرار دهد و یک عمر عبادت هم نتواند گره از کار بگشاید که خدا میفرمایید حق الناس از دست من خارج هست!

 به امید سربلندی فوتبال و فوتبالی های گیلان

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4221

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: