هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی در جهت ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی است

 

باز باران خبر/ نشست شورای مدیران دادگستری استان به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست شورای مدیران دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات تصریح کرد: روسای دادگستری ها و دادستان های استان در هیات های اجرایی انتخابات حضور موثر داشته و بر روند امور نظارت نمایند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم همکاری کرده و از هر آنچه به مشارکت در انتخابات لطمه می زند پرهیز نمایند تا انتخابات با آرامش و امنیت در کشور برگزار گردد.

 

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اجرای برنامه های مصوب شده در بزرگداشت هفته قوه قضائیه خاطر نشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی در جهت ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی است.

 

وی با بیان اینکه مسئولان قضایی استان می بایست در هفته قوه قضائیه با حضور در اماکن مذهبی به بیان دستاوردهای قوه قضائیه پرداخته و با برپایی میز خدمت در مساجد شهرستان ها در خدمت رسانی به مردم اقدام نمایند افزود: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت می کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می نماید.

 

این مقام ارشد قضایی نظارت بر زیرمجوعه ها را امری لازم و ضروری دانست و گفت: باید در حوزه نظارت، اهتمام، جدیت و دقت لازم صورت گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35854

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: