معرفی نفرات و تیم های برتر مسابقات تکواندو پومسه کشور

هفته اول تا سوم مسابقات لیگ تکواندو پومسه منطقه یک مردان و بانوان کشور جام نشاط با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رودسر گیلان پایان یافت.

به گزارش باز باران و به نقل از ایرنا؛ در این دوره از رقابت ها و در مسابقات بخش مردان ، ۴۸۵ پومسه‌ رو از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان،  تهران، قم – قزوین، همدان، مرکزی، کردستان و البرز  در بخش کلاچای رودسر استان گیلان با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در بخش انفرادی ، در رده سنی کمتر از ۱۲ سال حسین یوسفی اسرمی از مازندران ، در رده سنی کمتر از ۱۴ سال محمد الماسی از البرز، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال حسین حسین پور از قزوین، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال محمدمهدی جمشیدی از همدان ، در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال مرتضی رضایی از مازندران ، در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال حسن وحیدی راد از آذربایجان شرقی و در رقابت های بالای ۵۱ سال مجید طاهری از گیلان عناوین قهرمانی و نخست را کسب کردند.

همچنین در مسابقات بخش ابداعی و در رده‌ سنی کمتر از ۱۴ سال اشکان مددی از همدان ، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال رضا جلالی فر از مازندران و در رده سنی بالای ۱۸ سال رضا ابراهیمی دیگر پومسه رو استان مازندران موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در بخش تیمی‌  در رده‌ سنی کمتر از ۱۴ سال تیم آکادمی نظری به مقام قهرمانی رسید ، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال نیز تیم آکادمی نظری مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد ، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال هیات تکواندو استان همدان اول شد و در رقابت های تیمی بالای ۳۱ سال بایوران مقام قهرمانی را تصاحب کرد.

همچنین هفته اول تا سوم دور برگشت رقابت های تکواندو پومسه منطقه یک بانوان کشور جام نشاط نیز، با حضور ۴۹۱ تکواندوکار پومسه رو از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، تهران، قم – قزوین، همدان، مرکزی، کردستان و البرز در بخش کلاچای شهرستان رودسر استان گیلان پیگیری شد.

در پایان مسابقات بانوان و در رقابت های بخش انفرادی ، در رده سنی کمتر از ۱۲ سال عسل قدمی امرئی از مازندران، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال هستی جعفری از زنجان ، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال کیانا نوری از مازندران، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال فاطمه سیدی از زنجان و در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال زهرا رفیع از تهران به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین در مسابقات بخش ابداعی و در رده سنی کمتر از ۱۴ سال مهدیس عبداللهی از البرز ، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال مائده شکوی از زنجان و در رده سنی بالای ۱۸ سال نیز فاطمه قدرتی صدقیانی از تهران عنوان نخست را کسب کردند.

در رقابت های بخش تیمی نیز ، در رده سنی کمتر از ۱۴ سال هیات تکواندو استان زنجان به مقام قهرمانی رسید، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال هیات تکواندو جنوب شرق مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، در رده های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ نیز، تیم معراج عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4271

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: