قوی سپید خزری دربه در به دنبال اسپانسر

طرفداران ملوان بندرانزلی (پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال گیلان) این روزها شدیدا نگران آینده تیم شان هستند؛ ملوان از سه فصل قبل که در یک بعداز ظهر غم انگیزو به واسطه باخت دوبرصفر برابر سیاه جامگان به دسته یک سقوط کرد، تلاش فراوانی کرده که مجددا به لیگ برتر بازگردد اما این تلاش با وجود استفاده از مربیانی هم چون محمد مایلی کهن،فرهادپورغلامی، نادردست نشان و محمداحمدزاده تاکنون نتیجه ای نداشته است.
از دیگر سو قوی سپید خزری در تلاطم بی رحم امواج فوتبال ایران از مشکلات عدیده مالی شدیدا رنج می برد و طلب بازیکنان و مربیان خارجی (که از قبل پابرجاست) راه تنفس باشگاه را تاحدودزیادی بسته است.
ملوان فصل قبل رابه سبب تاخیر در پرداخت طلب بازیکن سابقش “زوران زلاتکوفسکی” به حکم فیفا با شش امتیاز منفی شروع کرد و در فصل جاری هم در شرایط مشابه ای قرارگرفته است!
حالا ملوان بندر انزلی ۱۲۰هزار دلاردیگر به مربی سابقش (اسکوچیچ )مقروض است که از این رقم فقط ۶۰هزار دلار به این مربی پرداخت شده و از طرفی حدود ۲۰۰ میلیون تومان از طلب پاشنکو (دروازه بان خارجی سابق انزلی چی ها ) هم باقی مانده که مجموع این بازپرداخت ها به حدود دو میلیارد تومان (آن هم بدون جریمه احتمالی ) می رسد.
درجریان باشید که شکایت مربی و دروازه بان سابق به فیفا هم رسیده و بزودی حکم قطعی آن علیه ملوان به دفترباشگاه واصل خواهدشد.
ملوانی ها اگر طبق زمان مقررکه فیفا تعیین می کند طلب مربی و بازیکن خارجی را بدهند به نقطه صفر درفصل جدید خواهند رسید وگرنه در مرحله اول با کسر ۶ امتیاز و درمرحله دوم با سقوط به دسته سوم روبرو خواهند شد.
هم اکنون که شما این مطلب را مطالعه می کنید ملوانی ها با وساطت یکی از ملی پوشان سابق خود (که سابقه حضور دریکی از دوباشگاه بزرگ پایتخت را هم دارد) در تهران و در حال رایزنی با یک اسپانسر بزرگ هستند تا شاید این اسپانسر را برای حمایت از ملوان در فصل ۹۸-۹۹ راضی کنند.
ملوانی ها تلاش می کنند تا این اسپانسر را برای حضور درکنارتیم راضی کنند و بی شک اگر موفق شوند بازیکن ملی پوش سابق باشگاه (که واسطه این کار) جزو کادر مربیان باشگاه خواهد شد.
بی شک اگر رایزنی ها جواب دهد و ملوان صاحب اسپانسر شود ابتدا باید طلب مربی و دروازه بان خارجی پرداخت گردد تا خطر کسر امتیاز یا سقوط به دسته ۳ از سوی FIFA برطرف گردد و آنگاه مقدمات بستن تیم جدید در لیگ یک جهت بازگشت قوها به لیگ برتر فراهم آید.
بهرحال پرواضح است که این روزها برای ملوانی ها روزهای بسیار پرالتهابی است و اگر آنها موفق به جلب رضایت اسپانسر نشوند شاید برای پرداخت طلب خارجی ها مجددا دست به دامان منطقه آزاد انزلی شوند (یعنی همان اتفاقی که درفصل پیش افتاد و طلب زوران با تاخیر پرداخت شد) !

کامران جعفری گلرخ- تهیه کننده و گزارشگر فوتبال

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1940

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: