فیلمهای مستند “داستان فیکا و فیدان” و “شکارچی” در لاهیجان اکران می شود

فیلمهای مستند “داستان فیکا و فیدان” و “شکارچی” از ساخته های “دلاور دوستانیان” یکی از مستندسازان مطرح کشور، فردا توسط انجمن سینمای جوان لاهیجان در این شهر اکران می شود.

په گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان به نقل از انجمن سینمای جوان، فیلم مستند “شکارچی” عصر روز چهارشنبه دوم مرداد ماه جاری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان لاهیجان با حضور «دلاور دوستانیان» فیلمساز موفق و فعال ایلامی  برگزار می گردد.

در این برنامه فیلم مستند موفق و پر افتخار « داستان فیکا و فیدان» اثر دیگری از این مستند ساز خلاق به نمایش گذاشته خواهد شد  و پس از اکران با حضور فیلمساز مورد نقد و بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

قابل ذکر است که  دلاور دوستانیان  در آثاری همچون «داستان فیکا و فیدان»، «بزمجه‌ها هم عاشق می‌شوند»، «زندگی پنهان»، «چشم های بارانی / شانه دوست» به عنوان «کارگردان»، «تهیه‌کننده»، «عکاس»، «تصویربردار پشت صحنه» حضور داشته است.

ساخت مستند «داستان فیکا و فیدان» به کارگردانی دلاور دوستانیان یک سال به طول انجامید. داستان آن یک روایت بیست و پنج  دقیقه‌ای از زندگی دو گربه در یک خانه است که مرتب با هم درگیری دارند تا اینکه در طی یک  ماجرا به دوستی و همزیستی در کنار هم تن می‌دهند…

عوامل فیلم مستند « داستان فیکا و فیدان»  عبارتنداز: تهیه‌کننده و کارگردان : دلاور دوستانیان ؛ تدوین، صداگذاری و دستیار کارگردان و فیلمبردار: فرزانه دوستانیان.

این مستند جذاب تاکنون حضور موفق و شایسته ای در جشنواره های داخلی و خارجی داشته و یکی از پر مخاطب ترین مستندهای دو سه سال اخیر سینمای مستند ایران است و تاکنون موفق به دیپلم افتخار و چهل  میلیون ریال جایزه نقدی درسیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد،تندیس بهترین فیلم مستند شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اردبیل و…. شده است.

 مستند «شکارچی» هم تاکنون موفق به کسب جوایز مختلفی در جشنواره های داخلی و خارجی گردیده که از جمله میتوان به جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم مستند تلویزیونی ، جایزه بهترین پژوهش فیلم مستند از جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه ، جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند در هفته فیلم و عکس استان قزوین و… اشاره کرد.

این برنامه از ساعت ١۶:٣٠ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برگزار می گردد که حضور برای کلیه علاقمندان به فیلم کوتاه آزاد می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2835

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: