رئیس جدید گروه هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معارفه شد

سجاد کوچک‌نژاد به‌عنوان رئیس جدید گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب و معارفه شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، در جلسه معارفه وی با بیان اینکه واقعیت این است که کار و تلاش همه دیده می‌شود، گفت: در طول زمان همه چیز مشخص می‌شود و همان‌طور که از روز اول حضور خود در این اداره اشاره کردم؛ «صداقت»، «سلامت» و «کار» سه مشخصه مهم و اصلی برای بنده در فعالیت‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه آینده ارزانی شما جوان‌ها است، ادامه داد: شما نسلی هستید که باید کار را به دست شما سپرد تا آینده این نظام را بیمه کنید.

وی افزود: امیدوارم آقای کوچک‌نژاد نیز با توجه به شایستگی و تجارب ارزنده‌ای که دارد، با استعانت از خداوند متعال بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته حوزه معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل و تعامل سازنده با اصحاب فرهنگ و هنر استان در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشد.

سید امیر مصباح نیز در این جلسه، با بیان اینکه انتخاب آقای کوچک‌نژاد در این پست با توجه به ظرفیت و نیاز موجود انجام شد، اظهار کرد: فعالیت در این حوزه در ابتدا نیاز به فردی داشت که خود را به ساعت اداری محدود نکند؛ جسارت، جوانی، تجربه و انگیزه از دیگر شاخصه‌های این انتخاب است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: الحمدلله آقای کوچک‌نژاد به علت مسئولیتی که در صندوق اعتباری هنر داشتند، سال‌ها آنجا با مسائل و مشکلات هنرمندان آشنا شده‌اند که این تجربه می‌تواند در مسئولیت جدید به ایشان کمک کند.

وی افزود: در طی دو سال گذشته نیز مسئولیت اجرایی ۴ جشنواره سینمایی، شامل همزمانی دو جشنواره فیلم فجر و دو جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان را بر عهده داشت که به خوبی از پس آن‌ها نیز برآمد.

سجاد کوچک نژاد متولد ١٣۶٢ رشت، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی – گرایش منابع انسانی و سابقه ١٣ سال فعالیت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است. وی از سال ٩٠ تا کنون مسئولیت صندوق اعتباری هنر را در این اداره‌کل بر عهده داشت.

ریاست گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پیش از این بر عهده زنده‌یاد آمنه دهقان بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3712

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: