درخشش و راهیابی تکواندوکار گیلانی به اردوی تیم ملی بانوان

طیبه پارسا تکواندوکار گیلانی به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان بزرگسال کشور راه یافت.

به گزارش باز باران خبر، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت : مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان بزرگسال کشور در تهران برگزار شد که در نهایت طیبه پارسار تکواندوکار جوان گیلانی با موفقیت در این رقابت ها به اردوی تیم ملی راه یافت.

محسن سترگی افزود : رقابت های ورود به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان بزرگسال کشور با حضور ۵۰ ورزشکار زبده این رشته در تهران برگزار شد که طیبه پارسا از استان گیلان در وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم) به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت با درخشش در این رقابت ها جواز حضور در اردوی تیم ملی تکواندو بانوان را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین سها ابوالفتحی دیگر نماینده تکواندو گیلان در مسابقات ورودی اردوی تیم ملی بانوان بزرگسال کشور بود که این تکواندوکار شایسته در وزن ششم (۶۷- کیلوگرم)  در این مسابقات حضور یافت اما در نهایت نتوانست به اردوی تیم ملی راه یابد.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: طیبه پارسا تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم) و سها ابوالفتحی دیگر تکواندوکار شایسته این استان در وزن ششم ( ۶۷- کیلوگرم) عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشور را به خود اختصاص داده و برای مسابقات ورود به اردوی تیم ملی انتخاب شده بودند.

سترگی بیان کرد: با توجه به مشخص شدن اردونشینان تیم ملی تکواندو بانوان بزرگسال کشور، مرحله جدید این اردو از روز هفتم دیماه جاری در تهران آغاز می شود که طیبه پارسا از گیلان به همراه ۱۵ تکواندوکار دیگر باید در این اردو حضور یابند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6092

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: