حضور سارا بهمنیار در لیگ جهانی کاراته

سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی به همراه تیم ملی در هفتمین مرحله لیگ جهانی در اسپانیا حضور یافت.

به گزارش باز باران خبر، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ از امروز با حضور ۷۳۷ کاراته کا در مادرید اسپانیا آغاز و به مدت سه روز ادامه می یابد.

مرتضی ورزلدوست افزود : سارا بهنمیار کاراته کای ملی پوش و شایسته گیلانی نیز به همراه تیم ملی کاراته بانوان ایران در این دوره از رقابت ها حضور یافته و در وزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

وی ادامه داد: بر اساس قرعه کشی انجام شده این کاراته کا که در دو مرحله قبلی لیگ کاراته وان با درخش موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شده بود، باید در دور اول از هفتمین مرحله لیگ کاراته وان به مصاف ربکا سیچوروا از اسلواکی برود.

وی بیان کرد: بهمنیار که یکی از امیدهای ورزش گیلان برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن محسوب می شود در صورت پیروزی برابر این حریفش در دور دوم این مسابقات باید رو در روی شانگ گو شیائو از چین تایپه قرار گیرد که امیدواریم وی برابر تمامی حریفان خود پیروز و مقام قهرمانی این مرحله را نیز به خود اختصاص دهد. 

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته اون در مسکو، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شوذ.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5357

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: