حال و هوای گریه هست حالی برای گریه نیست!


با
همتی بلند به بلندای البرز و تلاشی به وسعت خاک ایران عشق را جاودانه کنیم .این روزها مراقب حال همدیگر باشیم. دستهایمان را در دستان یکدیگر حلقه کنیم که مبدا خودمان دست هایمان را رها سازیم. اگر آنچه را که می خواستیم ونشد ؛ الان زمان مطالبه نیست و در این برهه اززمان باید به این  فکر کنیم  که بنی آدم اعضای یک پیکرند و به کمک مردم سیل زده خوزستان بشتابیم.

مراقب بازی های روانی فضای مجازی وانتشار اخبار کذب باشیم؛ هرچند که معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: پلیس با افرادی که بخواهند با انتشار شایعه در خصوص حوادث سیل اخیر در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش جامعه شوند، برخورد قانونی می کند.

 باید بگویم که ماقبل از هرچیز مسئولیم! مسئول حال وهوای خودمان و دیگری! اکنون زمان بهم پیوستن است، نگاه کنیم در این مهربانی چقدرنقش داریم؟ مراقب باشیم یاری رسان باشیم ونه آسیب رسان!

 یکی از رشتی های باغیرت که ازخودش مایه گذاشت و به مناطق سیل زده گلستان و لرستان رفت سروش علیزاده است. او در دنیای رسانه ای خودش لحظه های خوبی را ثبت می کند و می نویسد:وقتی وارد روستای معمولان لرستان شدیم، مردم فکر می کردند که من مسئول کدام ارگان دولتی هستم، فقط به واسطه اینکه بیسیم همراهم بود؛چون بیسیم داشتم مردم فکر می کردند که از طرف دولت آمده ام و چقدر بخاطر کمک ها قدردانی می کردند چقدر روستاهای دورافتاد و محروم در کشور وجود دارد  با طبیعتی بکر و زیبا که اگر این سیل نبود بهترین مناطق گردشگری می شدند.

مجید مصطفوی

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=225

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: