انحراف افکار عمومی با دور کردن دلسوختگان انقلاب

 دشمن را دوست معرفی کردن و دوست واقعی  را از صحنه های انقلاب اسلامی خارج کردن از شگردهای دشمنان انقلاب است.
این روزها منورالفکرها (غرب زده ها و یا شیفتگان غرب) راهکارهای جدیدی را برای انحراف افکار عمومی در جامعه انتخاب نموده اند! متاسفانه این روزها جریان هایی با صبر و حوصله ای کم نظیر و با زحمت وتلاشی بسیار زیاد (که واقعاً به تعبیر قرآن کریم نیروهای انقلاب هم باید درس بگیرند و هرگز از راه حق ؛ راه شهدا؛ راه امام ؛ راه ارزش ها و راه ولایت خسته و دلسرد نشوند) در قالب داستانهای خیالی درصددند که انقلاب اسلامی را از درون تهی و از ریشه بخشکانند.
 قرون تاریک گذشته اروپا (که کلیسا در انجماد فکری بسر می برد) را بنام قرونی که انقلاب اسلامی در آن بوقوع پیوسته ودر حال رشد ونمو است معرفی نمایند.
عاشقان سر از پا نشناخته غرب؛ که با توجه به همه‌ ضعف هایی را که در فضای کرونایی جهان از دنیای غرب دیده اند برای پوشش دادن ضعف ها وناتوانی های آمریکایی ها و اروپائیها به طرح‌های جدیدی روی آورده اند و آن هم پاپ های کلیسا ها را بنام روحانیون متفکر و اندیشمند چون شهید مطهری؛ شهید بهشتی وتئورسین های بزرگ و دلسوز انقلاب اسلامی معرفی کنند واعمال و رفتار کلیسا ها و مسیحیت کاتولیک (قرون گذشته را) بنام دین حیات بخش اسلام؛ اسلامی که(الالسلام یعلو و لا یعلی علیه) معرفی کنند.
از قول برتراندراسل، اندیشمند غربی ضمن با اهمیت خواندن آموزش (که اهمیت آموزش بر کسی پوشیده نیست) دین را و آموزش دینی را از صحنه خارج کنند و اعتقادات دینی را زیر علامت سئوال ببرند.
وابستگان و فدائیان فکری دنیای غرب؛ بدنبال این هستند که هر اتفاق نابجا ونادرستی را بنام فساد و فحشا در جمهوری اسلامی معرفی نموده و کوتاهی وخیانت بعضی از مدیران بی لیاقت غرب زده  دولت‌ها و سازمان ها وحتی نهادها را بنام اصل نظام؛ انقلاب اسلامی و رهبری بنویسند.
عاشقان سرگشته غرب با ظرافت تمام بدنبال این هستند که دشمن را از شکل و قیافه اصلی خود خارج نموده و یا اینکه دشمن را ناچیز و ضعیف بشمار آورند ( که تا ساخت سلاح های موشکی وآمادگی رزمی رزمندگان که مهمترین  حفاظت؛ پشتوانگی و بازدارنگی از کشور، نظام، انقلاب و مردم محسوب میشوند) بگویند هیچ توجیهی ندارد و از طرفی عاشقان سینه چاک غرب  با زرنگی خاص قلم فرسایی نموده و تلاش دارند که دشمن را دوست و دلسوز هم معرفی کنند؛ تا بدین وسیله دشمن  از عدم بصیرت وضعف نیروهای انقلاب بهره گرفته و بتواند اهداف خود را به شکل دلخواه پیش ببرد و بالاتر از همه غرب پرستان (که به حق به جای خدای یگانه؛ غرب را در حد پرستش دوست میدارند)
آخرین ترفند را بکارگرفته و  در لباس دوست و دلسوز مردم  اشک تمساح می‌ریزند  تا بدین وسیله نظر مردم را به خود جلب کرده و آن ضرباتی را که دشمنان هرگز نتوانسته اند به نقاط حساس انقلاب وارد کنند عملی نموده و نقشه های اصلی و واقعی ودیرینه دشمنان را باجرا در آورند.
عجیب تر از همه اینکه با ظرافتی خاص مسائل با اهمیت نظام و انقلاب را به عنوان  مسائل جزعی و فرعی  در حاشیه قرار داده  و حاشیه‌ها را به عنوان موضوعات اصلی واساسی به جامعه  ومردم معرفی می کنند که در چنین شرایطی بر اندیشمندان_ متفکرین و دلسوختگان نظام اسلامی خاصه یادگاران خمینی کبیر(ره) است که در لحظه به تعبیر آیت ا… خامنه‌ای توطئه‌های دشمنان را که هر روز در لباسی وبا قیافه ای و به شکلی جدید ظاهر میشود  را کاملاً شناسایی نموده ودر زمان مناسب خود نسبت به خنثی نمودن آن اقدام کنیم.
بدیهی است یکی از راههای خنثی‌سازی مناسب توطئه ها و نقشه های دشمن، اعتماد به مردم و بالا بردن سطح آگاهی آنهاست؛ همان مردمی که امام در بیانیه ها وسخنرانی هایش بیش از سه هزار بار از آنها به نیکی و با  رضایت نام برده است.

 سید رضا موسوی روزان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9251

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: