افتتاح نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان گرافیک دانشگاه گیلان در سینما زیتون رودبار

 نمایشگاه عکس گروهی  دانشجویان گرافیک دانشگاه گیلان در سینما زیتون رودبار با حضور پور علی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ،ضیائی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ،حیدری مدیر انجمن سینمای رودبار و جمعی از عکاسان در سینما زیتون شهرستان رودبارافتتاح شد.

به گزارش باز باران خبر ، جواد حیدری مدیر انجمن سینمای رودبار در طی سخنانی بر گزاری این نمایشگاه  را از دیگر نمایشگاه های دیگر متفاوت خواند و گفت:درواقع عکسهایی که دراین نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است تلفیق هنر گرافیک وهنر عکاسی است  و این دودر کنار هم یک کار نوع را به وجود آورده است.
وی افزود :این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ تیر ماه تا ۴مردادماه از ساعت ۸صبح لغایت ۱۹عصر برای عموم دایر است.
مدیر انجمن سینما جوانان رودبار تصریح کرد:این عکس ها متعلق به ۵ نفر از دانشجویان گرافیک از دانشگاه گیلان اعم از آرام امدادی،نگار بزرگ زاده ،شیوا جمالی،فریده کاظمی وسونگ جوهه از   کشور کره جنوبی می باشد.
همچنین الهام کریمی یکی از عکاسان انجمن سینما زیتون که مسئول برپایی این نمایشگاه بود دراین مراسم گفت:مجموعه عکسهایی که به نمایش گذاشته شده است پاسپورتی است و نوع چیدمان و نگاه به عکس ها متفاوت است. وی افزود :هدف  ما براین بود که نگاه و ذهن مخاطب را به چالش بکشیم . چرا که مفهوم یک عکس ثبت لحظه ای است که ممکن است دیگروجود نداشته باشد.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2704

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: