اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری معتادان و فروشندگان موادمخدر در رشت 

باز باران خبر/ فرمانده انتظامی رشت از اجرای “طرح آرامش در شهر” با اولویت جمع آوری ضربتی معتادان متجاهر و فروشندان موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باز باران‌ خبر؛ سرهنگ عیسی روشن قلب با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: پلیس درخدمت مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم و بلای خانمانسوز مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح آرامش در شهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۳ روز در سطح شهرستان رشت اجرا شد.

این مقام انتظامی از جمع ‌آوری ۵۹ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر و اماکن عمومی شهر و انتقال آنها به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبرداد و تصریح کرد: ۵۹ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر در این مدت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند که از این افراد ۳کیلو و ۳۸۶گرم انواع موادمخدر شامل، هروئین،شیشه ،تریاک و تعداد ۲ هزار و ۶۷۰ عدد انواع قرص های روانگردان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها و ارتباط توام با مهر و عطوفت با فرزندان، از آنها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیسی اطلاع رسانی کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=37042

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: