آقای رییس جمهور صدای مردم را بشنوید!

در این سرای بی کسی  کسی به در نمی زند / به دشت پرملال ما پرنده پر نمی زند 
امروزه شاید بدلیل انفجار قیمت ها، خصوصا قیمت دلار و سکه – که بر سایر کالإها و مایحتاج مردم مستقیما مؤثر است – مردم عزیز کشورمان با  آیات سوره مبارکه کهف آشناتر باشند و بتوانند با شگفت زده شدن آن اصحاب راحت تر ارتباط کنند.
   رییس جمهور محترم که الحق والانصاف شیک پوش هستند و برای استفاده از ماسک هم حتی از این قاعده پیروی می فرمایند در افاضه  اخیرشان فرمودند : بیشتر مردم از امام حسن (ع) درخواست صلح داشتند.   

حالا که مشغول تقریر هستم به این نگاه ژرف ایشان در آستانه سالروز شهادت آن امام همام احسنت نثار می کنم ولی از سوی اکثریت قاطع مردم به ایشان می گویم: آقای دکتر روحانی عزیز! مردم می خواهند وزیرناکارآمد اقتصادتان را  عوض کنید!   باور دارم که تحریم های ظالمانه موثرند ولی هم چنان اعتقاد دارم که  صرفا به جای دادن آدرس  کاخ سفید، مردم آدرس های نزدیک تری را هم می شناسند.آقای رییس جمهور صدای مردم عصر امام حسن(ع) در ۶١ قمری را شنیدید؟! لطفا صدای مردم در سال ١٣٩٩ شمسی را هم بشنوید!
   کاش مردم، جامعه رسانه ای ، نخبگان و کارشناسان اقتصادی عزل وزیر اقتصاد را به مطالبه آشکار مبدل سازند، گرچه خورشیدی که بر هیات محترم دولت می تابد، همان آفتابی نیست که ما مردم در سایه اش ارام می گیریم!

         علیرضا مددی مژدهی – فعال سیاسی و فرهنگی       

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14848

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: