عذرخواهی در قوانین فوتبال جایگاهی ندارد!

داوود رفعتی رییس بخش داوری فدراسیون فوتبال ، پس از دیدار دو تیم داماش گیلان و نیروی زمینی تهران ، “افتضاح” داوری را “اشتباه” داوری اعلام کرده و اظهار داشت: بدلیل اشتباه ( که ما میخوانیم افتضاح ) کمک داور اول این بازی که در دقیقه ۲۰ به اشتباه گل دوم و صحیح داماش را مردود اعلام کرد از مردم شریف گیلان و هواداران خوب داماش عذرخواهی می کنم…
…جناب آقای رفعتی؟ همانطور که خود بخوبی مستحضرید، عذرخواهی در قوانین فوتبال نه تعریفی دارد و نه جایگاهی نه جبران کننده خسارت است و نه خشنود کننده دل هوادار؛ اشتباه داور منتخب شما که بقول خودتان با سعی و تلاش انتخاب گردید، چنان خسارت غیرقابل جبرانی به روح و روان طرفداران یک شهر و یک استان وارد نمود که تا سالها از شما و تیم داوری منتخبتان ، بعنوان یک نمره منفی و خاطره بد در ذهن به یادگار خواهند داشت.
جناب آقای رفعتی شما در بخشی از اظهارات بلا وجه تان با قطع و یقین فرمودید که با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ هم تیم داماش صعود نمی کرد . آقای رفعتی شما رییس بخش کمیته داوران هستید یا پیشگوی فدراسیون فوتبال؟
جناب آقای رفعتی ؟ باشگاه داماش و طرفدارانش هیچ ادعای قطع و یقینی نسبت به نتیجه نهایی بازی نداشتند و این احتمال که داور گل دوم را صحیح اعلام می نمود بنابراین امکان زدن گلهای سوم و چهارم هم یحتمل و محتمل الوقوع بود و امکان حدوث آن در هر لحظه از زمان بازی وجود داشت و دور از واقعیت و اتفاقات فوتبال نبود اما اظهارات حضرتعالی با نوع وظیفه و تخصصتان در تعارض بوده و بیشتر به پیشگویی تمایل داشت تا به واقعیتهای موجود در بازی فوتبال! البته به فراخور حال فوتبال ایران و مسئولین بی مسئولیتش، اینگونه اظهارات فضل بعید نیست بلکه معمول و رواج است.
اعتقاد داریم گذشت زمان بسیاری از جریانات فساد پنهان در فوتبال ایران را مشخص خواهد کرد اما آنچه که باید تذکر و یادآوری شود، اینکه شماها باید با وثیقه گذاشتن شرف خویش در برابر وجدان خود احساس مسئولیت و شرمساری کنید و لاغیر!

فرهاد خراسانی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=775

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: