کسب چهار مقام توسط تکواندوکاران نونهال گیلانی در کشور

تکواندوکاران گیلانی در جریان مسابقات آزاد نونهالان پسر کشور موفق به کسب چهار مقام شدند.

رئیس هیات تکواندو استان اظهار داشت: در جریان این دوره از رقابت ها که در تهران برگزار شد، تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب یک مقام قهرمانی و سه مقام سومی شدند.
محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، مانی جمشیدپور تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن دوم (۳۷- کیلوگرم) با برتری برابر تمامی رقبای خود مقام نخست و عنوان قهرمانی این وزن را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: همچنین فربد ابراهیمی دیگر تکواندوکار گیلانی در وزن پنجم ( ۴۹- کیلوگرم) پس از تکواندوکارانی از استان های تهران و مازندران روی سکوی سوم این وزن قرار گرفت؛ امیرعلی نصیری یکی دیگر از تکواندوکاران شایسته گیلانی حاضر در این رقابت ها ، در وزن هشتم (۵۳- کیلوگرم) پس از دو تکواندوکار مازندرانی مقام سوم را تصاحب کرد.
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: همچنین ابوالفضل ابراهیمیان دیگر تکواندوکار شایسته گیلانی توانست در وزن نهم (۶۵- کیلوگرم) پس از تکواندوکارانی از استان مازندران، مقام سوم را کسب کند و به این ترتیب؛ چهار تکواندوکار شایسته گیلانی با کسب مقام در رقابت های آزاد نونهالان پسر کشور ، جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی تکواندو این رده سنی را کسب کردند.
در مسابقات آزاد تکواندو نونهالان پسر کشور، ۹۳۴ تکواندوکار از استان های مختلف حضور داشتند که در ۱۰ وزن و به مدت چهار روز در خانه تکواندو تهران با هم به رقابت پرداختند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=586

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: