از نظر کیفی آب معدنی ولگا از سالم ترین آبهای ایران است

باز باران خبر/ در گرامیداشت هفته تعاون، مراسم افتتاحیه شرکت تعاونی ایثارگران کوثر، شرکت آب معدنی ولگا در روستای لاکه شهرستان رودبار برگزار شد.
این مراسم که باحضور دکترچگینی نماینده مردم شهرستان رودبار درمجلس شورای اسلامی، مهندس علیزاده مدیرکل تعاون استان گیلان، عباسقلی زاده فرماندار شهرستان رودبار، دکتر خیرزاده معاون امورعمرانی فرمانداری و حجت والاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار، خانزاده بخشدار مرکزی ،سیاهی شهردار شهر رودبار، فراهانی رییس شورای اسلامی شهر رودبار و جمعی از مسوولین استانی و شهرستان درمحیط وفضای باز کارخانه ولگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد، مقصودی مدیرعامل شرکت ایثارگران کوثر شهرستان رودبار با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۴ عملیات اجرای طرح و پروژه آب معدنی آغاز شده و امروز به حول قوه الهی استارت خورده و به بهره برداری رسیده، گفت: طی این شش سال مشکلات عدیده ای در بخش بروکراسی ( کارهای اداری) باعث عدم پیشرفت پروژه و تاخیر در انجام و بهره برداری آن گردیده است.
مدیرعامل شرکت آب معدنی ولگا ضمن دعوت نیروهای بومی منطقه برای کار در این شرکت اظهارداشت: در این پروژه برای ۵۰ نفر اشتغال زایی ایجاد شده و سرمایه ای حدود ۴۰۰ میلیار ریال هزینه گردیده است.
مقصودی بابیان اینکه مجموعه آب معدنی ولگا به افراد توانا و متخصص در رشته های برق ، مکانیک، اپراتوری ،انبارداری و کارگری برای تکمیل نیروهای خود نیازمند می باشد عنوان کرد: افراد بومی منطقه در اولویت کاری می باشند.
مدیر عامل شرکت آب معدنی ولگا در ادامه یاد آورشد: محصول آب معدنی ولگا از آب چشمه ای سالم وبسیار گوارا و از لحاظ کیفی از سالم ترین آبها در سطح ایران می باشد.
درادامه مراسم زعفرانی رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی ایثارگران کوثر گفت: کار پروژه ولگا ازسال ۱۳۹۴ آغاز و با پیگیریهای انجام شده امسال در هفته تعاون به بهره برداری رسید.
وی افزود: درحال حاضر و در یک شیفت کاری تعداد ۲۰ نفر مشغول به فعالیت می باشند که امیدواریم در آینده ای نزدیک با ایجاد خط تولید دیگر نیروهای مجموعه را افزایش دهیم.
زعفرانی با اشاره به اینکه برآورد تولید ما ده هزار بطری درساعت می باشد اظهار داشت: به همت کارگران شرکت آب معدنی ولگا و فعالین روستای لاکه شهرستان رودبار همه تلاشمان را جهت ارائه خدماتی مطلوب به شهرستان و استان گیلان خواهیم داشت.

درادامه این مراسم مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان گیلان گفت: امروز توفیق افتتاح شرکت تعاونی ایثارگران کوثر را درکنار مجموعه ای همدل و توانمند داشتیم واین واحد تولیدی با برند ولگا و برنامه ریزی مدیران مسوول، پتانسیل و ظرفیت برند ملی را درآینده ای نزدیک خواهدداشت.
علیزاده افزود: ۱۷ طرح تعاونی در هفته تعاون امسال با اشتغال مستقیم برای تعداد ۳۳۳ نفر در استان گیلان به بهره برداری رسید و میزان مشارکت بخش خصوصی نسبت به دولت در طرحهای تعاونی رو به افزایش است.

در پایان این مراسم نیز دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار بابیان اینکه بخش مرکزی عمق مظلومیت شهرستان را نشان می دهد گفت: امیدوارم افتتاح و بهره برداری شرکت آب معدنی ولگا برای مردم شهرستان رودبار خیر و برکت بهمراه داشته باشد و جاده روستای لاکه رودبار که از لحاظ آسفالت و ایمنی با وضعیتی بسیار نامطلوب مواجه می باشد بتوانیم ترمیم و بهسازی نماییم؛ چون این حداقل حقوق مردم است که ایمن سازی و تعریض جاده روستا لاکه در اسرع وقت انجام شود.
چگینی همچنین افزود: خوشبختانه بودجه شهرستان نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته و امیدوار هستیم تا خدمات بهتری به مردم شهرستان ارائه دهیم.


گزارش: مهین چراغی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21241

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: