بهره برداری از ۴۰ پروژه شهرداری لنگرود با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر

بازباران خبر/ شهرداری لنگرود در دهه فجر امسال ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی ، فضای سبز و… با اعتباری بالغ‌ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند.   بنابر این گزارش همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های قابل بهره‌برداری شهرداری لنگرود با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار لنگرود ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود در سالن کنفرانس اجتماعات شهرداری به بهره‌برداری رسید.
  به گزارش باز باران خبر؛ در این مراسم شهردار لنگرود با بیان اینکه افتخار داشتم تا در آغاز فعالیت کار شورای پنجم در خدمت اعضای شورا و مردم شهر لنگرود باشم ، اظهار کرد : شهرداری لنگرود طی سال‌های اخیر در زمینه عمرانی همواره پرچم‌دار استان بوده و بیشترین پروژه‌های عام‌المنفعه توسط شهرداری به بهره‌برداری رسیده است. 

مهندس سید مهدی رجایی با بیان اینکه پروژه‌های کوتاه‌مدت شهرداری به پایان رسیده و پروژه‌هایی که در میان‌مدت در نظر گرفته‌ شده بود نیز در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: کارخانه کمپوست یکی از پروژه‌هایی است که در بلندمدت در نظر گرفته‌ شده بود که هم اکنون در وضعیت مناسبی از نظر پیشرفت قرار دارد و امیدواریم با تخصیص بودجه شاهد افتتاح این کارخانه نیز باشیم.

وی با بیان اینکه از جمله پروژه‌های میان‌مدت شهرداری انجام لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی است که با نوشتن طرح جامع دفع آب‌های سطحی شهر لنگرود ، فاز به فاز در حال انجام و  بیش از ۵۰ درصد طرح انجام‌ شده، گفت : حدفاصل هفته دولت امسال تا دهه فجر نیز خیابان‌های قوام، فردوس ۱۱، گیلان پاکت، فردوس ۹،  دور میدان انقلاب و… لوله‌گذاری انجام‌ شده است.
 مهندس رجایی با بیان اینکه از هفته دولت سال جاری تا دهه فجر نیز پروژه‌های زیادی مانند پیاده‌روسازی ، سنگ‌فرش میدان اصلی ، آسفالت معابر ، لوله‌گذاری و زیباسازی بصری و غیره انجام‌ شده ، تصریح کرد : رودخانه بزرگ شهر، لنگرود را به دونیم تقسیم می‌کند و یکی از کارهای انجام‌شده، دیواره سازی رودخانه بود که طی این سال‌ها بخشی از این کار به ‌تناسب میزان دریافت بودجه انجام شد و اکنون نیز دیواره سازی در دباغ محله در حال انجام است. 

وی با بیان اینکه زیبایی بصری یکی از مواردی است که مورد توجه شهرداری بود، گفت : در سطح شهر دیوارها و تابلوهای زیادی قرار داشت که وضعیت مناسبی نداشتند و چهره شهر را نیز زشت کرده بودند ولی طی قراردادی که با هنرمندان بسته شد دیوارها و تابلوهای پست و برق و مخابرات نیز نقاشی شد که زیبایی خاصی ازنظر سیما و منظر به شهر داده شد و مورد استقبال مردم نیز قرارگرفته است. 

شهردار لنگرود با بیان اینکه شهر ما دارای ظرفیت‌های زیادی است، گفت : معابر ، پارک‌ها و فضاهایی از شهر فاقد روشنایی بودند که در دوره اخیر مدیریت شهرداری و شورا در فضاهای بسیاری نیز روشنایی نصب شد که شهروندان می‌توانند از این فضاها برای گردشگری و پیاده‌روی در شب نیز استفاده کنند. 

رجایی با اشاره به اینکه کل خیابان‌های اصلی شهر آسفالت شده و در ادامه کار کوچه‌های شهر نیز در حال آسفالت است ، بیان کرد: نصب روشنایی دور میدان انقلاب ، جاده چمخاله ، جاده لیلاکوه ، محوطه‌سازی و احداث پارکینگ ، المان میدان شهید نورانی و پیاده‌روسازی انجام شده و امیدواریم احداث فضای سبز پارک حاشیه‌ای در مسیر جاده چمخاله تا پایان دوره پنجم شورا به‌طور کامل به پایان برسد. 

به گفته وی در دهه فجر امسال ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی، فضای سبز و… با اعتباری بالغ‌ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

گزارش: سحر مسافر

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18379

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: