تاسیس انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار استان گیلان

باز باران خبر: مسئول بسیج رسانه استان در دیدار با اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت لیالی قدر به برنامه هایی که برای اهالی رسانه عضو بسیج رسانه تدارک دیده شده است اشاره کرد و گفت: با توجه به  اینکه بیش از ۵۴ درصد از اصحاب رسانه گیلان بانوان  هستند و در این عرصه فعالیت چشمگیرتری دارند انجمنی به نام انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار استان تاسیس  شد.

مهدی پارسا افزود: مجاهدت و تلاش بانوان خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست و قابل تقدیر است بر همین اساس در صددهستیم  نخستین انجمن تخصصی فراگیر بانوان فعال رسانه ای در سطح کشور در استان گیلان راه اندازی کنیم.

وی اضافه کرد: مجمع عمومی این انجمن توسط هیئت موسس و حضور مسئولان استانی تشکیل می شود.

پارسا با بیان اینکه بانوان فعال در رسانه های مکتوب و مجازی می توانند در انجمن مذکور عضو شوند، اذعان داشت: تصویب اساسنامه و انتخابات هیئت رئیسه دور اول از برنامه های نخستین مجمع عمومی است که اصحاب رسانه عضو بسیج نیز می توانند در انتخابات و رای دادن حضور فعال داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: بانوان اصحاب رسانه می توانند تا ۲۰ خرداد ماه با مراجعه به امور خواهران این سازمان در انجمن تخصصی عضو و در مجمع عمومی شرکت کنند.

پارسا افزود: علاقمندان برای تصدی ارکان مجمع به عنوان رئیس انجمن، نایب رئیس، خزانه دار، دبیر و سخنگو و همچنین بازرسان می توانند تا ۲۲ خرداد درخواست کتبی خود را به سازمان بسیج رسانه گیلان ارسال کنند .

وی با اشاره به نقش محوری بانوان در خلق آثار رسانه های مجازی و مکتوب گیلان گفت: بانوان این استان، در انتظار دریافت مجوز برای هفت رسانه درخواستی از هیئت نظارت بر مطبوعات هستند .

مسئول بسیج رسانه گیلان همچنین به برپایی مراسم روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: در رور جهانی قدس بیش از ۳۷۰ خبرنگار و عکاس این مراسم را پوشش خواهند داد.

وی با بیان اینکه از ۵ رسانه که بیشترین مطلب و عکس و آثار را در خصوص فلسطین منتشر کرده باشد باعنوان “یاور فلسطین” معرفی و تقدیر بعمل خواهد آمد گفت: اهالی رسانه می توانند آثار خود را در قالب عکس، نوشته، خبر و تیتر چاپ یا منتشر نمایند و آن را به دبیرخانه بسیج رسانه استان ارایه دهند تا در جشنواره ابوذر از برترین ها تقدیر بعمل آید.

گفتنی است  در پایان خبرنگاران استان به ارایه پیشنهادات و برنامه هایی که در پیشبرد اهداف بسیج رسانه موثر خواهد بود پرداختند.

خبر: فاطمه لطیفی

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1356

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: