کسب ۹ نشان رنگارنگ توسط موی تای کاران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

تیم منتخب انجمن موی تای هیئت ورزش‌های رزمی استان گیلان با کسب ۹ نشان رنگارنگ در مسابقات انتخابی تیم ملی به کار خود خاتمه داد.

به گزارش باز باران خبر ؛ مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای مردان و بانوان کشورمان در رده سنی بزرگ‌سالان به میزبانی سال شهید عباسپور اصفهان برگزار شد و تیم منتخب گیلان با کسب ۹ نشان رنگارنگ به کار خود خاتمه داد.

رقابت‌های بخش مردان با حضور ۲۵۰ مبارز برگزار شد و تیم گیلان با ۱۱ فایتر به سرپرستی استاد اصغر موسی زاده موفق به کسب یک نشان نقره و ۵ نشان برنز شد، مجید کریمی در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم موفق به کسب نشان نقره شده و فرزان صدیقی در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم، هادی خوشحال در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، عقیل قربانپور در وزن منفی ۷۱ کیلوگرم، بهمن محبوب زاده در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم و نیما رضی زاده در وزن منفی ۹۱ کیلوگرم موفق به کسب ۵ نشان نقره شدند.

نمایندگان کمیته فنی و استعدادیابی انجمن ملی موی تای مستقر در سالن مسابقات با در نظر گرفتن سطح فنی ۲ تن از بازیکنان تیم منتخب موی تای گیلان به نام‌های هادی خوشحال و مجید کریمی را به اردوی تیم ملی موی تای دعوت کردند.

سرمربیگری تیم گیلان را استاد مرتضی گل‌آرا رئیس انجمن موی تای استان گیلان و مربیگری آن را استاد افشین بادوام عهده‌دار بوده‌اند و آقایان سید مهدی فرقانی و علیرضا جدی دو داور اعزامی انجمن موی تای گیلان به این رویداد بوده که در فینال مسابقات قضاوت کردند.

تیم گیلان در بخش بانوان با ۸ مبارز در رده سنی بزرگ‌سالان به سرپرستی و مربیگری استاد آمنه ممتاز صنعتی موفق به کسب سه نشان برنز توسط سحر نوری لنگ در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم، زینب درویشی در وزن منفی ۷۱ کیلوگرم و آذر بوته کار در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم شد.

نمایندگان کمیته فنی و استعدادیابی انجمن ملی موی تای مستقر در سالن مسابقات با در نظر گرفتن سطح فنی بازیکنان، هر سه مدال‌آور گیلانی را به اردوی تیم ملی دعوت کردند، استاد ربابه خورسندی رودبارکی داور منتخب اعزامی انجمن موی تای استان گیلان به این رویداد بزرگ بودند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1830

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: