هنرمند گیلانی در میان ٧٠ عکاس برتر جهان

هنرمند گیلانی در چهارمین دوره جایزه بین‌المللی ٣۵Awards روسیه، جزء ٧٠ عکاس برتر در بخش عکس سیاه سفید شناخته شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ اثر مصطفی نوده در بین ١١٢ هزار عکاس از ١٧٢ کشور جهان و ٣٩١ هزار عکس ارسالی به چهارمین دوره جایزه بین‌المللی ٣۵Awards روسیه (٢٠١٨)، جزء ٧٠ عکاس برتر در بخش عکس سیاه سفید شناخته شد.

در سال ٢٠١٧ نیز اثری دیگر از وی در بخش عکس سیاه سفید پذیرفته و به عنوان عکس روی جلد کتاب این جایزه بین‌المللی منتشر شده بود.

همچنین چندی پیش، مقاله و آثاری از این عکاس گیلانی در مجله اکادمی عکاسی اروپا (آبریل ٢٠١٩) منتشر شد؛ آکادمی عکاسی بزرگترین شرکت آموزش عکاسی در اروپا با هزاران نفر از عکاسان و هنرمندان حرفه‌ای است که از آموزش برنده جایزه استفاده می‌کنند تا هر روز الهام گرفته یا آموزش دهند.

مصطفی نوده، متولد ١٣۵٩ شهرستان رودبار، عکاسی خودآموخته است که جوایز و افتخارات جهانی متعددی را از آن خود کرده و عضو انجمن عکاسان ایران، عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FIAP) و عضو باشگاه عکاسان جوان می‌باشد.

از جمله افتخارات وی می‌توان به کسب مدال­ طلای جشنواره‌های Doboj Salon وNordic سوئد و دانمارک، روبان افتخار psa جشنواره پرسپکتیو امریکا، دیپلم افتخار تصویر سال ایران و نامزد دریافت دیپلم افتخار و جایزه جشنواره‌های ٣۵Awardsروسیه و Lensculture آمریکا اشاره کرد.

تقدیر اثر در نمایشگاه گروهی در کشور یونان، چاپ اثر بر روی لباس و موسسه Klloab کشور بلژیک، برپایی نمایشگاه انفرادی در تهران، انتشار بیش از چهل اثر در گالری عکاسی جهانی وانیکس١ و چندین اثر در نشریه‌های معتبر بین‌المللی از جمله National Geography ، مجلات Minimalism و Insomnia انگلستان و نشریه­ های ZH کالیفرنا و Procrastinate نیز در رزومه این هنرمند گیلانی وجود دارد.

ویژگی اصلی آثار او، مینیمالیسم و سادگی و روانی تصاویر است که زیبایی‌شناسی منحصر به فردی را دارا است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1489

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: