مسابقه چالش صندلی کاغذی در رشت برگزار می شود

دومین دوره مسابقه استانی چالش صندلی کاغذی با قابلیت تحمل وزن روز چهارشنبه، ۸ خرداد ماه جاری در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت برگزار می شود.

به گزارش باز باران خبر به نقل از ایسنا؛ محمد شادپور از برگزاری مسابقه چالش صندلی کاغذی در موسسه جهاددانشگاهی رشت خبر داد و اظهار کرد: دومین دوره مسابقه استانی چالش صندلی کاغذی با قابلیت تحمل وزن با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی، انجمن علمی گروه معماری و عمران روز چهارشنبه، ۸ خرداد ماه جاری در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت برگزار می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی واحد رشت افزود: در این مسابقه شرکت کنندگان با استفاده از مقوا، چسب و نخ یک صندلی طراحی کرده و می سازند که قابلیت تحمل حداقل وزن ۸۰ کیلوگرم را در مدت ۹۰ ثانیه داشته باشد.

شادپور گفت: این مسابقه با رویکرد محیط زیستی، بازیافتی و همچنین مفاهیم استاتیکی و سازه‌ای برای دومین بار در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت در سطح دانشگاه های استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در کارگاه، صندلی های خود را خواهند ساخت و پس از انجام آزمایش و داوری در عصر همان روز و بعد از افطار مراسم اختتامیه و تجلیل از تیم‌های برتر انجام می‌شود که به سه گروه از برگزیدگان جوایزی نفیس به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1285

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: