مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد

مسعود حیدری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ مالک باشگاه سپیدرود رشت با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق توافقی که انجام شده، حیدری به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و پس از این، مدیریت و اداره امور باشگاه سپیدرود برعهده او خواهد بود که اموری از قبیل عقد قراردادهای فوتبالی، اقتصادی و اجازه مذاکره برای واگذاری و مسایل دیگر برعهده حیدری خواهد بود.

کیومرث بیات که به عنوان موسس و مالک باشگاه سپیدرود همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد، در مورد آخرین وضعیت تیم سپیدرود بیان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی موجود، توانستیم با جذب علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی، با چند بازیکن جدید نیز به توافق برسیم و همچنین چند بازیکن این تیم نیز مترصد تمدید قرارداد خود هستند.

بیات خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم هر چه سریعتر بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم تا با قدرت در رقابت های فصل آتی حضور یافته و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی در مورد واگذاری باشگاه سپیدرود رشت گفت: هر زمان خریدار قدرتمندی پا پیش بگذارد که از لحاظ توان مالی در سطح خوبی باشد با توجه به رعایت امور، تیم را واگذار خواهیم کرد و تا قبل از آن، هدایت تیم برعهده ماست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2139

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: