فوتبال ملعبه دست غیرفوتبالی ها!

ورزش فوتبال، رشته ای که میلیارد که چه عرض کنم، رقمی که غیرقابل تصور است! درآمد باشگاه ها در جهان  متفاوت است، باشگاهی که با خرید یک بازیکن کل هزینه فصل خود را فقط از فروش پیراهن باشگاه بدست می آورد و باعث می شود که باشگاه به یک ثبات خوب و منطقی دست پیدا کند؛ ولی در ایران هر روز یک باشگاه یا بهتر بگویم که هر روز تمام باشگاه های حاضر در لیگ های مختلف ایران دچار مشکل و نوسان هستند!

علت چیست؟ چرا ریشه یابی نمی کنند، در رسانه های مختلف برخی فقط این هدف را دارند که یکدیگر را خراب کنند، آیا با این رویکرد که فقط یکدیگر را تخریب کنند مشکل حل می شود؟ چطور می شود هدایتی و امثال او با پول همین مردم خود را اسپانسر یا حمایت کننده مالی توصیف می کنند و سر آخر دادگاه و زندان رویت          می شوند! چرا این فوتبال شد ملعبه دست بعضی از افراد که فقط برای خود شیرین و تبعات، شوی تصویری از خود بجای می گذارند؟! از همین سپیدرود رشت خودمان گرفته تا پرسپولیس قهرمان فصل گذشته سپیدرود همه به دنبال نمایش و اجرای شو هستند؟! در فصل گذشته مثل بچه یتیمی بود که پدرش در فصل گذشته سه مرتبه تعویض شده و این هواداران بودند که مثل مادر دلسوز پشت این تیم ایستادند و برای بچه خود گریستند.

آقایان محترم این سپیدرود در لیگ برتر راخت می توانست مثل یک تیم منسجم آقایی بکند، شما و دوستان نه تنها حمایت نکردید حتی برای زمین خوردن این تیم کارهایی کردید که اگر چشمه ای را عنوان کنیم، این هوادار برای شما آبرو نمی گذارد، پس بیائید تا این تیم دوباره به چالش بیشتر نیافتاده بکوشید تا سپیدرود دوباره به روزهای اوج خود برگردد و این هواداران تنها دل خوشی خود را در گیلان حفظ کنند و با عشق سپیدرود آرام بگیرند .

باید قبول کرد که این فوتبال عشق مردم گیلان زمین است و سپیدرود اشخاص بزرگی را تحویل جامعه داده چرا باید برخی ها به شعور مردم توهین کننده ها باید کار شناساند با تعرفه مربیگری برخورد کنیم و افراد نالایق  را شایسته مربی گری نیمکت سپیدرود معرفی نکنیم ضمن اینکه فصل گذشته نادر دست نشان زحمت خود را برای این هوادار کشید و خیلی هم با تعصب برای این تیم وقت گذاشت.

امید همه این هواردان فقط شما مسوولین هستید که دوباره این تیم ریشه دار و مردمی به روزهای خوب خود برگردد و بتواند جوانان شایسته گیلانی را به کشور معرفی کند و نام سپیدرود را همانند آن هوادار که پرچم سپیدرود را در قله به اهتزاز در آورد در بلندترین قله افتخار فوتبال بالا نگهدارد.

فاسم قربانی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1999

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: