روابط عمومی های برتر ادارات و هیات های ورزشی گیلان تجلیل می شوند

باز باران خبر؛ نشست هم اندیشی و کلاس آموزشی روابط عمومی های ادارات و هیات های ورزشی استان در رشت برگزار شد.

این نشست هم اندیشی که بصورت ماهانه و به منظور توانمند سازی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و عملکرد ادارات و هیات های ورزشی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار می شود صبح سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه با حضور سعید علیپور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان، علی رحمانیون کارشناس دفتر توسعه و استعدادیابی وزارت و ورزش و جوانان و جمعی از مسوولین روابط عمومی های ادارات و هیات های ورزشی استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار گردید.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان که بعنوان میزبان و مدرس این دوره حضور داشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از روابط عمومی های فعال ادارات و هیات های ورزشی استان که بصورت مستمر طی دوسال گذشته در این نشست و کلاس آموزشی حضور یافته و اخبار حوزه فعالیت خود را به موقع منتشر و اطلاع رسانی می نمایند تقدیر و تشکر کرد.
سعید علیپور با بیان اینکه روابط عمومی یکی از ارکان مهم هر اداره، سازمان و نهادی محسوب می شود افزود: جایگاه روابط عمومی در راس امور مدیریتی ادارات و اصناف قرار دارد که از شان بالایی برخوردار است چرا که این واحد با انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق نتیجه و باز خورد مثبت عملکرد و فعالیت های موثر آن مجموعه را نشان داده و یادآور خواهد شد.
وی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان طبق برنامه ریزی های انجام شده و بواسطه اهمیت داشتن واحد روابط عمومی در ادارات و هیات های ورزشی و فعال بودن آن مجموعه اعتباراتی را به آنها اختصاص خواهد داد و از بخش هایی که روابط عمومی فعال در حوزه فعالیت خود ندارند نیز به گونه ای برخورد خواهد شد.
علیپور در ادامه با اشاره به اینکه ارزشمندی و نحوه درست نویسی خبرها مهمترین بخش فعالیت روابط عمومی هاست گفت: هدف از برگزاری این دوره های اموزشی تقویت روابط عمومی های ورزشی برای انتقال و به موقع خبرها است بر همین اساس از هیات ها و ادارات ورزشی تقاضا داریم حتما مسوولین یا رابطین خبری قوی در حوزه روابط عمومی مجموعه خود در نظر بگیرند و یا از وجود خبرنگاران استان که شیوه درست خبر نویسی و اطلاع رسانی سریع جزو تخصص آن هاست در این بخش استفاده نمایند.
علیپور تصریح کرد: متاسفانه از ۴۸ هیات ورزشی و ۱۶ اداره ورزش در شهرستان ها فقط تعداد محدود و معدودی از آنان روابط عمومی یا رابطین خبر فعال دارند که این میزان باید افزایش یابد.
وی همچنین ادامه داد: انشاالله از روابط عمومی های برتر هیات ها و ادارات ورزشی شهرستان ها که طی دو سال گذشته و امسال هم بعنوان سومین سال بیشترین آمار اطلاع رسانی و فعالیت در حوزه روابط عمومی را داشته اند طی مراسمی تجلیل بعمل خواهد آمد.
گفتنی است در پایان مسوولین روابط عمومی های حاضر در این نشست به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات به منظور توانمند سازی و رفع موانع و مشکلات پیش روی هیات ها و ادارات ورزشی حوزه فعالیت خود پرداختند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=431

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: