دستگیری سارقان طلافروشی رشت/تمامی طلاجات سرقتی کشف شد

باز باران خبر/ فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان طلافروشی خیابان سردار جنگل رشت و کشف تمامی طلاجات سرقتی خبر داد.
سردار “عزیزالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح عملیات دستگیری سارقان طلافروشی خیابان سردار جنگل رشت و کشف طلاجات سرقتی اظهار داشت: هفته گذشته به دنبال سرقت یک واحد طلافروشی در رشت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با توجه به نامعلوم بودن هویت سارقان و استفاده آنها از پوشش صورت، ماموران طی یک سری عملیات‌های پیچیده با استفاده از شگردهای پلیسی و اقدامات فنی، موفق به شناسایی خودرو و هویت متهمان پرونده شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر آمادگی پلیس و بهره‌گیری ماموران انتظامی استان از آخرین فناوری‌ها و فنون کشف علمی جرائم خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران با آگاهی از نقشه حساب شده سارقان، موفق شدند محل اختفاء آنها را در دو محل جداگانه شناسایی و با هماهنگی‌های به عمل آمده ضمن دستگیری سارقان و توقیف خودرو آنها، تمامی طلاجات سرقتی را نیز کشف کنند.
این مقام ارشد انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از ماموران پلیس آگاهی افزود: هیچ نقطه‌ای از استان برای فعالیت سارقان و مخلان نظم و امنیت مردم امن نیست و پلیس مقتدرانه با هرگونه حرکات غیرقانونی برخورد خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17790

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: