درخواست های منطقی و در چارچوب اداری حق مسلم امدادگران

مدیر عامل هلال احمر گیلان با حضور در جلسه اعضای باشگاه امدادگران استان ضمن تبریک هفته هلال احمر و صلیب سرخ گفت : درخواست های منطقی که از سوی امداگران مطرح می شود باید با همکاری و همدلی کارکنان و مسئولین به وقت مناسب اجرا شود .
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان
مهدی ولی پور افزود : اعضای باشگاه امدادگران حلقه رابط بین مسئولین و امدادگران بوده و بعنوان افراد حاضر در طرح های جمعیت همچنین سوانح و حوادث بیشتر مشکلات را لمس کرده و می توانند به نحو مطلوب منعکس نمایند .
وی با اشاره به اینکه رفع موانع و مشکلات نیاز به زمان دارد بیان کرد : تجهیزات و امکانات هلال احمر نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته که به دلیل بیان مشکلات و پیگیری برای رفع آنان بوده و امروز نیز می توانیم امیدوار باشیم که مشکلات حال حاضربا پیگیری جوانان و امدادگران خوش فکر و فعال این نهاد مردمی در زمان مناسب رفع می شود .
وی همچنین خواستار ایجاد فضای اطلاع رسانی شفاف و مناسب از سوی اعضای باشگاه شد و عنوان کرد : با بیان مستقیم و بی واسطه خواسته های منطقی و در چارچوب قوانین از فضا سازی های مخرب و بازدارنده جلوگیری می شود و می توانیم بستر مناسب برای فعالیت هر چه بهتر نجاتگران ایجاد کنیم .
در ادامه هر یک از اعضای باشگاه امداگران با بیان راه کار و مشکلات حوزه خود از جمله ایجاد فضای مناسب برای خواهران نجاتگر در طرح های ساحلی ، ارتباط بیشتر با مدیر عامل و مسئولین استانی هلال احمر ، درخواست آموزش مستمر راننده های پایگاهها جهت آشنایی مطلوب با تجهیزات روز خودرویی ، ایجاد صندوق انتقاد و پیشنهاد جهت نجاتگران ، برگزاری جلسات هم اندیشی با معاونت امداد و مدیر عامل هلال احمر استان ، تدوین بانک اطلاعاتی از تیم های عملیاتی استان از مهمترین پیشنهادهای این نشست بود .
در پایان سیاوش غلامی معاونت امداد و نجات هلال احمر استان نیز با ارایه گزارش فعالیت یک ساله نجاتگران از تلاشهای همه امدادگران و پشتیبانی مدیر عامل تقدیر کرد .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=862

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: