جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان مطالبه‌ای مردمی است 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اذعان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، مطالبه‌ای مردمی است و ما باید پاسخگوی مردم باشیم.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، عصر روز شنبه، ١٨ خرداد ٩٨ در جلسه شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که در عمارت باغ ملی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، مطالبه‌ای مردمی است و ما باید پاسخگوی مردم باشیم، گفت: با همدلی ایجاد شده بین مسئولان شهری و هنرمندان، در انتظار برگزاری جشنواره‌ای قدرتمند هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است، اظهار کرد: تمام تلاش ما این بوده و هست که حاشیه‌های سیاسی وارد حوزه فرهنگ و هنر نشود.

وی در ادامه افزود: با توجه به زیرساخت‌های موجود در لاهیجان، باید گستره حضور گروه‌های نمایشی فراتر از وضع موجود باشد.

شهردار لاهیجان نیز در این جلسه اظهار کرد: تلاش ما در دهمین سال برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان این است که این جشنواره به‌صورت بین‌المللی برگزار شود.

مسعود کاظمی تصریح کرد: در همین راستا، رایزنی‌هایی نیز با دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با هدف مشارکت کشورهای حاشیه دریای خزر در این جشنواره صورت گرفته است که امیدواریم این اتفاق در سال جاری اجرایی شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1623

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: