بندر انزلی بزودی میزبان مسابقات بین المللی ورزش های رزمی می شود

شهرستان بندرانزلی میزبان مسابقات بین المللی ورزش های رزمی خواهد شد.

به گزارش باز باران خبر/ اختصاصی/ رییس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی طی نشستی با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان و رییس هیات ورزش های رزمی انزلی از برگزاری مسابقات ملی و بین المللی رشته های ورزش رزمی و هنرهای فردی در این شهرستان خبر داد.
حمیدرضا قهرمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان انزلی که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، نمایندگان اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، رییس هیات ورزش های رزمی انزلی و جمعی دیگر از مسئولین و مقامات اجرایی شهرستان برگزار شد اعلام آمادگی شهرستان بندانزلی بعنوان میزبان مسابقات بزرگ بین المللی ورزش های رزمی با عنوان جام صلح و دوستی محوریت این گردهمایی بود.
رییس اداره ورزش و جوانان انزلی همچنین در ادامه از همه مدیران و دستگاههای اجرایی خواست تا همکاری و مساعدت های لازم را با این مجموعه داشته باشند.
رییس هیات ورزش های رزمی انزلی نیز در ادامه این‌جلسه گفت: خوشبختانه تاکنون هفت کشور ترکیه، روسیه، گرجستان، آذربایجان، عراق، افغانستان و پاکستان و دو تیم از جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کردند.
سینا قلی پور همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر با اعلام سه تاریخ پیشنهادی برای برگزاری این مسابقات به فدراسیون و رایزنی در اخذ مجوز از مراجع داخلی هستیم اظهار داشت: این مسابقات در رشته های کیک بوکسینگ، موی تای و هنرهای فردی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.
وی همچنین در پایان ضمن قدردانی از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انزلی از همه مسئولین ذیربط و دستگاههای اجرایی شهرستان و استان برای میزبانی و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات خواستار مساعدت و همراهی لازم شد.

منبع: پایگاه خبری باز باران خبر/ فاطمه لطیفی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4339

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: