برگزاری همایش بزرگ تجلیل از الماس ها و راهبرهای شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (BIZ) در رشت

همایش بزرگ تجلیل از الماس ها و راهبرهای شرکت بازاریابان زمین (BIZ ) در رشت با حضور بیش از هزار نفر از اعضای شرکت و جشن تجلیل از نفرات برتر موفقیت این شرکت در سالن اجتماعات دانشگاه سما گلسار برگزار شد.
در ابتدای مراسم چند نفر از برترین های مجموعه درباره علت موفقیت و تلاش هایشان به ایراد سخن پرداختند و سپس محمد قاسمی مدیر مجموعه گفت: کاری را شروع کردیم که امروز به جرات می توانیم بگوییم به لطف خداوند بزرگوار ،موفقیت را می بینیم و امیدواریم که لطف خداوند همچنان در کار و فعالیت شامل حال ما شود .
وی با بیان اینکه هر فردی باید برای توسعه و تعالی کشور کمر همت ببندد ، افزود : بیشتر افراد به دنبال این هستند که کسی برای آنان کاری انجام دهد و موقعیتی را فراهم کند اما خود هرگز به دنبال ایجاد موقعیت و کار و تلاش برای رشد و تعالی نبوده اند.
قاسمی با اشاره به سخنان بزرگان سیاسی و اجتماعی جهان عنوان کرد : این پرسش همواره مطرح بوده که هر فرد برای خود و کشورش چه کاری انجام داده و چه خدمتی کرده است ؟
وی ادامه داد: نباید از ابتدای طفولیت ،جوانی ودر طول زندگی به دنبال مقصری برای به هدف نرسیدن ها و نشدن ها باشیم.
قاسمی با اشاره به تلاشهای چندین ساله خود در راه رسیدن به هدف گفت : فراز و نشیب ها و تلخ و شیرین های زیادی را در طول ۴ سال در حرفه تجارت تجربه کرده تا به جایگاه کنونی رسیده ایم و نیت ما در آغاز کار این بود که به نقطه ای برسیم که هیچ جوانی در شهر و استان ما بیکار نباشد.
وی خاطر نشان کرد : از ابتدای امر تنها یک فرد بودم و ساختار درختی فعالیت ما به لطف خدا امروز به بیش از ۴ هزار نفر رسیده ولی یک روز از یک نفر شروع شد .
قاسمی افزود: به دنبال یک اتفاق در زندگی باشید که تلاشهای روزانه ارزشمند شود و میراثی از کارها و تلاشهای روزانه برجای بماند.
وی گفت: زندگی سرشار از نعمت هایی است که خداوند متعال عطا کرده و باید با پشتکار و بهره گیری از فکر و ذهن از این نعمت ها استفاده کرد . انسان اشرف مخلوقات است و باید از این نعمت ها بهره گیری کند.
قاسمی با بیان آیاتی از قرآن کریم خاطر نشان کرد: ارزش گذاری به انسان از سوی خداوند در آیات قرآن با نام بردن از انسان به عنوان خلیفه الله و جانشین خدا بر روی زمین ذکر شده که این نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود .
وی تاکید کرد : در آیات قرآن آمده که فرشتگان در خصوص خلقت انسان به خداوند می گویند که این موجود به چه جهت خلقت می شود ،خداوندا ما هستیم و ذکر و سنای تو می گوییم .اما پروردگار متعال می فرماید که من چیزی در مورد بنده و انسان می دانم که شما فرشتگان نمی دانید .
وی ادامه داد : آنگاه ما بندگان خدا در زمین همواره خود را دست کم می گیریم و به این فکر می کنیم که کشور و مملکت برای ما چه کاری انجام داده است در حالیکه باید از قدرت اراده خود به عنوان یک انسان بهره گیری کنیم.
قاسمی با اشاره به جان فشانی های شهیدان دفاع مقدس اظهار داشت : کشور ما انسان هایی را در راه امنیت و حفظ جان و ناموس و وطن اهدا کرده که امروز ما به این شهدا می بالیم و امنیتی که داریم مرهون ایثارگری های آن عزیزان بوده است.
در ادامه همایش تجلیل از الماس ها و راهبردهای شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ( BIZ) سید امیر حسین علوی رییس شورای اسلامی شهر رشت نیز ضمن تحسین و ارج نهادن به کارآفرینی این مجموعه اظهار داشت : به عنوان یک استاد دانشگاه و یک مدیر جوان در بخش خصوصی باید عرض کنم که هر فرد برای تغییر باید ابتدا حس تحول و تغییر را در خود پرورش دهد و حس تغییر بزرگترین حسی است که در دنیا موجب اتفاقات عظیم شده است.
وی افزود : انبیاء و پیامبران نیز به فکر تغییر برای تعالی بشر بوده اند و خداوند این حس را در آنان کشف و پرورش داده و آنان را برای هدایت بشر برانگیخته می کند.
علوی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و اجتماعی شهر و کشور ما این روزها سنگین تر از گذشته است و جمع های اینچنینی از جوانان با انگیزه که به تغییر و تحول و کار امید دارند باعث خرسندی است .
وی اضافه کرد : داشتن امید، خود یک انگیزه بزرگ است و به نظر من مهمترین قدم برای گام های بعدی و ایجاد کسب و کار و فضای تجاری محسوب می شود.
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه علم بازاریابی شبکه ای در فضای امروز کاملا شناخته شده است ، گفت : به عنوان یک تولید کننده در برخی مواقع سعی می کنم ار این روش برای فروش مویرگی محصولات خود استفاده کنم و هیچ ایرادی را نیز در این روش نمی بینم.
علوی خاطر نشان کرد: امروز در این همایش مطلع شدم که فعالین این عرصه ، علم بازاریابی شبکه ای را با آموزه های اسلامی که متد و راه و روش زندگی ماست ، آمیخته کرده اند که ترکیب علم بازاریابی شبکه ای با تعالیم اسلامی می تواند موجب تعالی حرکتی ما در آینده کشور عزیزمان شود .
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به سال “رونق تولید ” گفت : تقاضای بنده از شما عزیزان این است که در جهت فروش محصولات داخلی و تولیدات کشورمان بیشتر تمرکز کرده و این بخش را تقویت کنید.
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه جوانان پتانسیل های بسیار زیادی دارند که باید از آنها بهره گیری کنند ، اظهار کرد : حضور شما جوانان گیلانی با انگیزه و پر تلاش در فضای کسب و کار در در شهر و استان موجب رشد و تعالی استان خواهد شد و امیدوارم که این مسیر را با قوت و قدرت طی کنید و ما هم از وجود شما عزیزان انرژی خواهیم گرفت.
علوی با اشاره به برخی معضلات در مسیر راه فعالیت در استان تصریح کرد : سنگ اندازی های زیادی برای فعالیت ها در شورای شهر رشت انجام می شود و ما به ناچار برای انجام برخی کارها که مورد حمایت و یاری قرار نمی گیرد به پایتخت مراجعه می کنیم و از آنها طلب یاری می کنیم برای ماندن و خدمت رسانی به مردم و شهروندان ، جوانان ما نیز باید بمانند و بدرخشند و آینده ی خود و سرزمین شان را بسازند.
وی در پایان گفت: استقامت و پایداری و انگیزه ی این جمع جوان، شور نشاط و حس مثبتی را به انسان منتقل می کند و امیدوارم که این انگیزه و نشاط همواره ماندگار باشد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم قاسمی، مدیر مجموعه بازاریابان ایرانیان زمین (بیز)درباره فعالیت این شرکت یادآور شد: شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) از ساعت ۱۳۹۰ مجوز قانونی خود را از سازمان صنعت، معدن و تجارت اخذ نموده و در کنار ۸ شرکت دیگر با شیوه قانونی کار بازاریابی شبکه ای شروع به کار نموده است.
وی افزود: بازاریابی شبکه ای از ۷۰ سال پیش در دنیای مدرن مشغول فعالیت است و هدف آن توزیع متعادل ثروت در جامعه می باشد و در همایشی که ملاحظه نمودید افراد مختلف از محلات و لایه های اجتماعی مختلفی از جامعه در این شرکت فعالیت می کنند و کارآفرینی این مجموعه از همه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی فراتر است. بیشتر از ۱۹۰۰ محصول و بیست نوع سبد کالا داریم که همه محصولات خاص با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند.
مدیر مجموعه بازاریابان ایران زمین که نام تیم خود را «سانشاین تیم» معرفی نمود تصریح کرد: اعتقاد بر این است که عرصه های بیزینس جدید بزودی تمام جامعه را فرا می گیرد و در عصر الکترونیک ما به دنبال فعالیت هایی می رویم که از رفت و آمدهای فیزیکی جلوگیری می کند؛ ضمن اینکه با توسعه شبکه های اینترنتی، امروزه خرید و فروش بصورت آنلاین است اما در بازاریابی شبکه ای (بیز) می توانیم از فعالیت های درآمدزایی آن نیز بهره ببریم.
قاسمی خاطرنشان کرد: ظرف چند ماه گذشته بیشتر از ۸۰۰ شغل ایجاد کرده ایم، بدون اینکه کمکی از جایی دریافت کنیم. مدیر ارشد سانشاین تیم در بخش آخر مصاحبه به تمامی جوانان بیکار جامعه توصیه کرد که توان خود را برای کسب درآمد در شرکت بازاریابان ایران زمین بیازمایند./  گزارش: میترا حسابی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=553

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: