برنامه ای که می خواست ۹۰ شود

من واقعا دلم به حال محمدحسین میثاقی میسوزه و حتی یک ثانیه هم نمی تونم خودمو جای اون بذارم.

این بنده خدا به طور کامل از اوج به زیر اومده وامکان احیای مجددش بسیارضعیفه !در تاریخ تلویزیون سابقه ندارد که یک مجری تا این حد زیرسایه ی مجری دیگر باشد.

الان کاربه جایی رسیده که میثاقی اگر محکم ترین مدارک را هم دردست داشته باشد  در جنگ لفظی با مهمانانش مغلوب می شود چون مهمان ها رگ خواب او را پیدا کرده اند و در مباحث مختلف سخن از عادل فردوسی پور به میان می آورند و با استادخواندن عادل شاگرد اورا ضربه فنی می کنند!

همین چند شب پیش  میثاقی روبروی مهدی تاج نشست و درشرایطی که  تمام شرایط برای ضربه فنی شدن  رییس سابق فدراسیون فوتبال  فراهم بود،  مجری جوان برنامه  تنها به خاطر یادکردن تاج  از تبحر عادل فردوسی پور دست و پایش را گم کرد و به بحران شدید  روانی افتاد و مثل یک شطرنج باز مبتدی بازی برده  را با یک وزیر و دوتا فیل ودوتا اسب و چند تا پیاده بیشتر به حریف زبلش باخت  و حالاکاربه جایی رسیده که  به هرپایگاه مجازی  سرک می کشید به جای (مغلوب شدن مهدی تاج در برنامه تلویزیونی ) سکانس های (بازنده شدن میثاقی در جنگ روانی برپاشده از سوی رییس سابق فوتبال )را انتشارداده اند !

یعنی درحقیقت  مهمان های( برنامه میثاقی )سوراخ دعا را برای زمین زدن این مجری کاملا یادگرفته اند و همه  ازاین نوع ”  له شدن “درتعجب هستند !در مملکت ما که مردم برای اثبات پهلوانی و مردانگی شون  سابقه  سبیل گرو گذاشتن دارند  نشستن شاگرد بر  صندلی استادی که هنوز زنده است عین نامردی قلمداد می  شود!
در واقع جوانی که فردوسی پور او را از کرمانشاه به تهران آورد حالا  به خاطر اجرای برنامه ای که هرگز سایه برنامه ۹۰ هم نشده  برای مردم ما نماد (نمک نشناسی )شده است  و این  برای فناشدن یک مجری کافی است.

کامران جعفری گلرخ

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10693

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: