برترین تیم های کشتی گیلان انتخاب شدند

مسابقات کشتی خردسالان و نونهالان گیلان با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

 به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ در این دوره از رقابت ها زبده ترین کشتی گیران رده های سنی خردسالان و نونهالان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در قالب تیم های منتخب به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر خردسالان، تیم کشتی منتخب کیاشهر با کسب ۲۱۲ امتیاز عنوان قهرمانی استان گیلان را کسب کرد، تیم کشتی منتخب لنگرود با ۱۴۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و صومعه سرا با ۱۱۵ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت های کشتی رده سنی خردسالان، تیم رشت موفق شد با کسب ۲۰۴ امتیاز مقام قهرمانی رقابت های استان گیلان را به خود اختصاص دهد، تیم لنگرود با ۱۳۰ امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و لاهیجان با ۱۲۲ امتیاز سوم شد.

در رقابت های کشتی قهرمانی رده سنی نونهالان استان گیلان، تیم رشت با کسب ۲۰۸ امتیاز در مکان نخست قرار گرفت، تیم لنگرود نیز با کسب ۱۷۱ امتیاز مقام نایب قهرمانی را تصاحب کرد و تیم منتخب چمخاله با ۹۵ امتیاز سوم شد.

نقی هدایتی رئیس هیات کشتی استان گیلاتن در پایان این رقابت ها گفت: قهرمانان اوزان مختلف رده های سنی خردسالان و نونهالان در قالب تیم منتخب گیلان اواخر مرداد ماه سال جاری در مسابقات کشتی قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1984

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: