ارتقاء و تقویت ورزش محلات سلامت جامعه شهری را به دنبال دارد

باز باران خبر/ افشین ناظمی مربی و پیشکسوت مطرح گیلانی در طی یادداشتی در خصوص افزایش سرانه ورزشی در شهر رشت گفت: توسعه فضاهای ورزشی فقط وظیفه شهرداری نیست اما شهرداری می تواند با اجرای برنامه های متنوع زمینه ارتقاء و تقویت ورزش محلات را فراهم کند‌.چرا که افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین مردم سلامت جامعه شهری را نیز به همراه خواهد داشت.

▪️افشین ناظمی،که بازنشسته شهرداری رشت است و در کارنامه کاری خود سابقه معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت را نیز دارد،در ادامه افزود:شهرداری رشت می تواند به طور مشارکتی با سازمان ورزش و جوانان نسبت به توسعه اماکن ورزشی و‌ همچنین گسترش برنامه های ورزش همگانی اقدام کند.

▪️وی با اشاره به ایجاد فضای ورزشی در بوستان ها گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید در این راستا به دنبال بهره بردن از ظرفیت ورزشی بوستان ها در فضاهای باز باشد و در این راستا امکاناتی در بوستان ها ایجاد کند که خانواده ها بتوانند از وسایل ورزشی نیز بهره ببرند.

▪️پیشکسوت فوتبال گیلان افزود: تخصیص سرانه ورزشی علاوه بر افزایش عدالت در دسترسی به فضاهای ورزشی و ارتقای نشاط اجتماعی، بستر لازم برای تنوع بخشی به ورزش قهرمانی و همگانی را فراهم می‌کند.

▪️ناظمی با تاکید بر توسعه سرانه ورزشی شهررشت گفت: از سال ۸۹ تا ۹۵ معاون فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت بودم و معتقدم برای توسعه ورزش شهروندی در مناطق پنجگانه شهرداری رشت باید در هر منطقه یک مکان ورزشی ایجاد و در اختیار مردم قرار بگیرد،زیرا افزایش سرانه ورزشی یکی از ارکان رشد و گسترش ورزش در تمامی ابعاد و زمینه‌هاست و این مورد به شدت در مناطق مختلف شهر رشت به ویژه مسکن مهر احساس می‌شود. به همین دلیل باید با بررسی همه جانبه و برنامه ریزی درست در حوزه ارتقای فضای ورزشی شاهد گام های خوبی در شورای ششم باشیم.

▪️افشین ناظمی با تاکید بر اینکه برنامه هایی که در شورا تصویب می شود باید قابلیت اجرایی در شهر داشته باشند،تصریح کرد: اهمیت تایید مصوبات ورزشی کمتر از مصوبات عمرانی و فرهنگی در شورا نیست و اعضا باید در این زمینه همسو و هم عقیده باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20049

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: