اجرای تئاتر خیابانی سفر به مشهد در پیاده راه فرهنگی رشت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از اجرای تئاتر خیابانی سفر به مشهد در راستای پروژه تئاتر خیابانی دائم در پیاده راه فرهنگی این کلانشهر خبر داد.

باز باران خبر: علیرضا حسنی گفت: تئاتر سفر به مشهد کاری از گروه تئاتر مارلیک در هفتمین هفته از فصل دوم پروژه تئاتر خیابانی دائم به اجرا درآمد.
وی افزود: تئاتر خیابانی سفر به مشهد به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تا ششم اردیبهشت ماه جاری در محل پروژه تئاتر خیابانی دائم در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا می شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: صاحب دست افشان، مرتضی زحمتکش، ریحانه حسین زاده، طوبی رحمان نیا و نساء خدایار از بازیگران این تئاتر هستند.
وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای تماشای این تئاتر می توانند هر شب از ساعت ۲۰ در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) حضور یابند.
پروژه تئاتر دائمی خیابانی رشت بیست و هفتم تیرماه سال گذشته با اجرای اولین نمایش با حضور هنرمندان کشوری و استانی در پیاده راه فرهنگی افتتاح شد، با افتتاح این پروژه بر اساس برنامه ریزی هر هفته یک گروه نمایش (هر شب) برای اجرای تئاتر در پیاده راه فرهنگی رشت اقدام می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=377

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: