٢٨٠ اثر به جشنواره رسانه و مدیریت شهری در رشت ارسال شد

٢٨٠ اثر به جشنواره رسانه و مدیریت شهری در رشت ارسال شد

باز باران: رئیس روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: ٢٨٠ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه و مدیریت شهری در رشت ارسال شده است.سید پیام جعفرنیا اظهار داشت: از این تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، ١٨٠ اثر مکتوب در بخش های مختلف از جمله مقاله، خبر و گزارش و یکصد اثر نیز در بخش عکس از ٢٢ عکاس دریافت شده است.

وی با بیان این که مهلت ارسال آثار در جشنواره رسانه و مدیریت شهری تا سی ام بهمن ماه اعلام شده بود، افزود: در زمان حاضر، آثار رسیده در دست داوری قرار دارد.

رئیس روابط عمومی شورای اسلامی رشت با اشاره به اعلام برگزای مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه و مدیریت شهری در تاریخ شانزدهم اسفندماه جاری خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به گیلان، برگزاری این جشنواره به زمان دیگری موکول شده که اعلام خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که برگزیدگان اول تا سوم هر بخش در مجموع ١۵ نفر در مراسمی تجلیل می شوند، گفت: به نفرات اول تا سوم این جشنواره در هر بخش به ترتیب ٧٠٠ هزار، ۵٠٠ و ٣٠٠ هزار تومان اهدا می شود.

وی بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و خانه مطبوعات استان، با هدف ارتقاء و اشتراک دانش رسانه ای در ارتباط با مدیریت شورای اسلامی رشت، بازتاب فرصت ها و تهدیدهای مدیریت شهری، ایجاد رقابت مثبت و انگیزه رسانه ای در بین فعالان حوزه رسانه، افزایش فضای حرفه ای و اخلاق رسانه ای در شهر نسبت به برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در این کلانشهر اقدام کرد.

رئیس روابط عمومی شورای اسلامی رشت اظهار داشت: تحلیل اخبار شورا و شهر و عکس خبری در زمینه های محیط زیست، فرهنگ عمومی، دیپلماسی و توسعه شهری، عمران و اقتصاد شهری و ترافیک شهری از محورهای جشنواره رسانه و مدیریت شهری است.

وی بیان داشت: بخش های اصلی جشنواره شامل مقاله (سرمقاله و یادداشت)، خبر (گزارش خبری)، گزارش مکتوب (تحقیقی و تحلیلی) ، عکس خبری (گزارش تصویری) و بخش ویژه شامل آثار منتشر شده در شبکه های اجتماعی – مجازی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=67

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: