خبر خوش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای شرکت چوکا

باز باران خبر- فرشته احمدی: در راستای رونق تولید و حمایت از اشتغال پایدار در کوتاه ترین زمان ممکن با تخصیص اعتبار لازم در بحث تامین مواد اولیه، شرکت چوکا را به سوددهی خواهیم رساند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا صبح روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) از واحدهای مختلف این مجتمع عظیم صنعتی در شمال کشور بازدید کرد.
در این مراسم که محمدیاری نماینده مردم شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، ضمن ارائه گزارش توسط باقر کاظمی مدیرعامل این شرکت، ظرفیت های موجود و برنامه های در دست اجرا و همچنین طرح تحول و دستاوردهای چوکا در سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.
در بخشی از این بازدید، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر آماده بودن زیرساخت های لازم و ظرفیت های بالقوه در مجتمع چوکا گفت: آمادگی داریم با تمام توان و حمایت های لازم و تخصیص اعتبار لازم، ظرف مدت ۲ ماه ظرفیت تولیدات چوکا را افزایش داده و به سوددهی برسانیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت
چوکا دارای ظرفیت بسیار بالایی در سطح منطقه و کشور است و با توجه به زیرساخت های موجود و برنامه ریزی مدون و منسجم در کوتاه ترین زمان ممکن باید به ظرفیت کامل تولیدات خود برسد.
گفتنی است ۵۳% سهام شرکت چوکا متعلق به شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و ۴۷% سهام آن متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری می باشد که پس از سال ها مساعدت مالی آن به مجتمع کارخانجات چوکا تحقق پیدا خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31007

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: