شهرداری کلاچای امسال پیشرو در نهضت آسفالت است

باز باران خبر: از ابتدای اردیبهشت ماه تمام سطح شهر کلاچای زیر آسفالت رفته است.
بنابر این گزارش از اول اردیبهشت ماه تاکنون حدود ۲ هزار متر مربع از کوچه ها، معابر ، ورودی های شهر و خیابان های کلاچای به مساحت حدود ۵ هزار متر مربع آسفالت شده و یا در حال آسفالت شدن می باشد.
دکتر رشاد، شهردار کلاچای که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا باید برای درمان در منزل بستری باشد به دلیل اهمیت موضوع این روزها پای کار بوده و ناظر بر عملکرد پیمانکاران پروژه آسفالت شهری است گه در همین ارتباط گفت: این روند تا آخر خرداد ماه ادامه خواهد داشت و آسفالت معابر و خیابان های شهری را با جدیت و با حمایت اعضای محترم شورای شهر و مسئولان شهرستان دنبال خواهیم کرد تا قدم کوچکی برای خدمت رسانی به شهروندان عزیز و محترم برداشته باشیم.
وی افزود: با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و طبق قولی که به مردم فهیم شهر کلاچای داده بودیم ۸۰ درصد کوچه های خاکی شهر در حال آسفالت است و خیابان های صدمه دیده نیز هم اکنون درحال روکش و ترمیم می باشند.
دکتر رشاد یاد آور شد: برخی از این کوچه ها سال های متمادی بود که منتظر آسفالت بودند و خوشبختانه امسال این مهم محقق می‌شود.
شایان ذکر است مهدی رشاد، شهردار کلاچای که چند روزی است دچار شکستگی پای راست خود شده از پروژه آسفالت ضلع غربی این شهر بازدید و در جریان روند آن قرار گرفت.
گفتنی است طی زمان کوتاهی که دکتر رشاد به عنوان شهردار کلاچای انتخاب شده است، اقدامات و فعالیت های چشمگیری در حوزه های عمرانی ، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سطح شهر صورت گرفته که باعث نشاط ، شادابی و خوشحالی شهروندان شده است که امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30940

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: